Talambek Pulang

Yo mandeh, antah jo apo denai baleh
Kami barampek mandeh gadangkan
Jo saba hati mandeh adokan
Bareh sagantang nan ka batanakkan
Upah manuai manumbuak padi urang

Lah tibo, masonyo denai pulang ka kampuang
Japuik mandeh den baok tabang
Paubek sakik salamoko
Kini tibo masonyo kami sanangkan
Pambangkik lukah salamoko nan tabanam

Liku baliku jalan kabaruah
Sinan marantak si kudo bendi
Janjang patah pintu lah rubuah
Den imbau mandeh indak babunyi

Mandeh ampunkan kami nan talambek pulang (ucapan penutup)

(Ciptaan (?), Dipopulerkan oleh Kardi Tanjung)
©ourtesy of http://laguminanglamo.wordpress.com/

9 Responses to “Talambek Pulang”


  1. 1 arike December 22, 2010 at 12:56 pm

    jo cord nyo lah kalau bisa da

  2. 2 Robin Yunaldi Simanjuntak June 20, 2011 at 5:00 pm

    Aku suka Sekali Lagu ini. Krn org yang kusayangi org minang… Dia Org yang sangat aku sayangi didunia ini… selamanya…

  3. 3 Adhit July 7, 2011 at 9:20 pm

    Betapa seorang MAndeh sangat berarti dalam hidup aku..krn beliau(almh)lah aku bisa jd org berguna..
    Belum cukup rasanya kasih sayang yg ku dapatkan..tapi Tuhan berkehendak lain..BEliau telah di panggil disaat aku masih membutuhkannya..
    ( Ibu,,,,Kami semua syg ibu..sampai kapanpun..)
    Aku rindu belaianmu,senyummu,dan semuanya tentang mu…

  4. 4 izzawa March 19, 2012 at 8:47 pm

    sekarng dinyanyikan ulang sama ratu Sikumbang,,,bagus banget sama suaranya yang bening..:-)

    • 5 erik April 22, 2013 at 2:19 am

      Takana amak jo abak di kampuang..mudaha lai sehat kasado yo

  5. 6 zainal April 19, 2013 at 1:56 am

    manangih den mandanga lagunyo….jay pakanbaru

  6. 7 Eman Prasetyo June 18, 2013 at 6:03 pm

    mande maaf kan anak mu ini,, karna saya tidak dapat pulang lebara ini mungkin lebaran haji kita akan bersama lagi dirumah dan bercanda tawa.. saya saya mande I love you mande

  7. 8 nofri agus kre January 16, 2014 at 2:09 pm

    marinding mandanga x…..

  8. 9 Miranda ilsi anisya March 15, 2014 at 8:57 pm

    Dengan adanya lirik lagu ini saya semangkin mudah menghafal


Leave a Reply

Translate to

Masukkan email anda pada kotak di bawah dan klik button 'Berlangganan'. Anda akan dikirimi email untuk setiap lirik lagu yang baru tayang

Join 189 other followers

Dari Masa ke Masa


Lokasi Pengunjung

MARAWA

Dikunjungi

  • 2,964,414 orang

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 189 other followers

