Berdasarkan jumlah rekaman ulang terhadap Lagu Lagu Minang Lamo, secara statistik diperoleh daftar berikut dengan urutan dari yang paling banyak direkam ulang:

Ayam den Lapeh 12
Mudiak Arau 11
Risaulai 9
Malam Bainai 8
Anak Salido 8
Rang Talu 7
Dayuang Palinggam 7
Anak Sipasan 6
Kampuang Nan Jauah di Mato 6
Simpang Ampek 6
Elo Pukek 6
Laruik Sanjo 6
Kasiah Tak Sampai 6
Tanti Batanti 6
Lansek Manih 6
Kelok Sambilan 6
Sinar Riau 5
Bugih Lamo 5
Ampun Mandeh 5
Gasiang Tangkurak 5
Batu Tagak 5
Ubekkan Denai 5
Bungo Larangan 5
Babendi Bendi 5
Takuik 5
Baju Kuruang 5
Tinggalah Kampuang 5
Bapisah Bukannyo Bacarai 5
Ngarai Sianok 5
Hujan 4

Sedangkan berdasarkan Lirik Lagu Minang Lamo yang paling sering dicari, didapatkan statistik berikut:

Ayam den Lapeh 43,666
Badindin 10,088
Kampuang Nan Jauah di Mato 6,181
Malam Bainai 6,107
Pulanglah Uda 6,046
Bareh Solok 5,111
Mudiak Arau 4,991
Bapisah Bukannyo Bacarai 4,307
Tak Tontong 3,509
Kambanglah Bungo 3,274
Batang Hari 2,878
Ubekkan Denai 2,854
Sapucuak Surek 2,842
Yo Nan Lamo 2,745
Ampun Mandeh 2,535
Cogok Mancogok 2,520
Pasan Mandeh 2,458
Andam Oi 2,360
Babendi Bendi 2,341
Abak jo Amak 2,325
Batu Tagak 2,216
Laruik Sanjo 1,972
Kasiah Tak Sampai 1,966
Baralek Gadang 1,804
Tinggalah Kampuang 1,767
Anak Sipasan 1,717
Jaso Mandeh 1,707
Bugih Lamo 1,695
Usah Dipatenggangkan 1,664
Usah Diratoki 1,635

©ourtesy of http://laguminanglamo.wordpress.com/

45 Responses to “30 Lagu Minang Terpopuler Sepanjang Masa”


  1. 1 syahril amiruddin December 6, 2011 at 5:29 am

    kirimkan lagu minang

  2. 2 R Sutan Rajo Mudo June 5, 2012 at 12:48 pm

    mantap admin ko…. kalw bisa ado kan juo lah link tuak download lagu nyo… tarimokasih sanak…. salam dari rantau….

  3. 3 yofie August 10, 2012 at 2:32 am

    i love ranah minang karayo iko mari awak basamo pulang ka nagari awak nan tercinto_ from anak minang di lampung

    • 4 dodi March 16, 2013 at 5:00 am

      Menurut saya itu lagu2 minang lama … masanya juga sudah berlalu … digemari oleh selera orang2 yg hidup dimasa itu …. masa sekarang banyak yang tidak mengenal lagu2 itu. Lebih cocok judulnya ” 30 Lagu2 Minang Terpopuler Tempo Doeloe “.

  4. 5 DesriJewelsClouds August 22, 2012 at 8:35 pm

    Alhamdulillah.
    Kalau bisa d update trus yya minn..
    Kita2 yg d rantau ni biar slalu teringat sama kampung halaman nan jauah di mato.

  5. 6 mega tri September 6, 2012 at 3:04 pm

    sedih ktika brsama dia yang km cinta oleh dia yg tlah mninggalkan u d’masa lalu lrik lgu hjan top bnget

  6. 7 dicky12dkdicky September 22, 2012 at 8:18 pm

    hemmm, walau pun aku bukan orang Minang, tapii aku suka beberapa launya, irama musiknya……. khas dari daerah yang banyak logat O nya…
    main ke jogja yuuk…. jogja dan minang bersatu……….

  7. 8 Helmi October 24, 2012 at 12:31 am

    MAntopppp

  8. 9 Rizal April 1, 2013 at 8:49 am

    Ondeh MAnde…
    Awak nan Di Parantauan Jakarta
    TARAGAK PULANG KAMPUANG

  9. 10 yihaa April 15, 2013 at 8:14 pm

    Aransemen ulang sae baliak lagu tu om

  10. 11 ahsan alm April 23, 2013 at 7:50 am

    aku bukan anak minangkabau. namun aku suka banget budaya dan tradisi termasuk musik khas minangkabau. maju terus minangkabau.

  11. 12 Aiman Ibnu Aziz May 16, 2013 at 12:21 pm

    cari lagu yang liriknye seperti”amak amak amak”

  12. 13 Muarief May 19, 2013 at 10:00 pm

    mantap ko..
    ado website lagu minang rupo nyo..
    like ciek lu..

  13. 14 h. rusdi May 21, 2013 at 7:22 am

    Agiah taruih….mari badendang jo lagu lamo.

  14. 15 yeki afriyozi July 13, 2013 at 10:53 am

    lagu minang emang enak dan menyasikkan

  15. 16 wenny July 20, 2013 at 8:20 pm

    Boleh minta lirik lagunya uda jauh uda sayang (aida js) gak ya? Sy coba cari lirik nya agak susah!thx ya

  16. 17 hamid August 4, 2013 at 9:11 am

    Tolong donk di posting kalo ada yg tw lagu,
    ” Usahlah denai dibujuk, usahlah denai di rayu, lupokan kisah nan lamo usah di kana juo”. Thanks

  17. 18 Datuak mudo September 17, 2013 at 8:49 pm

    Ayam den lapeh emang menjadi salah satu dari 100 lagu indonesia sepanjang masa, dan menjadi lagu daerah satu2nya yang masuk dalam daftar ini…

  18. 19 dayane sunarty September 23, 2013 at 5:27 pm

    menurut saya lirik lagu minang itu emang enak didengar tpi..i….i….saya gk ngerti dengan arti bahasanya

  19. 20 sance September 24, 2013 at 6:34 pm

    aku malu jadi orang minang :D

  20. 21 Fama Subiantoro October 7, 2013 at 8:25 am

    walaupun gue bukan orng minang tapi gue menikmati lagunya apalagi lagunya yg lembut bgt yg ngepop deh pokoknya uuuhhh….. nikmat musiknya. walaupun gue kgk ngerti artinya amboi ranca bana. wkwkwkwk…

  21. 22 intan October 7, 2013 at 10:24 pm

    wak bngga jd urg minang,
    kok ado nan sagan,
    brarti nyo ELE t!!

    • 23 henisusanti October 30, 2013 at 8:42 pm

      Apo kaba urang rantau ,taragak nak pulang kampuang,kirim salam dari ratau malaysia

  22. 24 satriwha November 17, 2013 at 10:11 pm

    hahahahshs

  23. 25 Afrinaldy November 27, 2013 at 1:33 pm

    Awak sanang mananga lg 2 lomoko.Tapi kalw awak dnwd sarik bana ma.Baa caronyo ko?

  24. 26 Zola Ardilla Rabidin December 7, 2013 at 11:57 am

    Mantap min….lanjutkan…
    Admin nio tanyo ambo ciek…lagu andy mulya yg liriknyo :
    Dahulu uda bajanji…
    kasiah indak ado duonyo…
    sumpah sahiduik samati…
    carai tambilang malah kito…

    den sangko denai lah mandapek parmato…pautan hati denai nan salamoko…
    nyatonyo adiak bana nan rambang mato…baliak balakang adiak ba main cinto….
    Dst……..

    Duet samo sia andi mulya nyo tu min…
    dan apo judul lagunyo…liriknyo dapek,judul lagu tak tau..baa ka mandowld mp3 nyo tu..
    Tarimo kasih banyak min..bantuannyo..

    • 27 yosra January 29, 2014 at 2:30 pm

      judul : talanjua langkah (andi mulya feat. vivied yuza)
      album : gasiang tangkurak

  25. 28 lena roza December 12, 2013 at 6:23 pm

    q sangat menyukai lagu2 minang karna banyak memberi tunjuk ajar bagi kehidupan sehari2 kita yang patut kita jadikan panduan.

  26. 29 selfi angrainin January 12, 2014 at 12:04 pm

    Ibo atih den takana dunsanak dikampuang

  27. 30 Muhammad Hidayat SIkumbang January 15, 2014 at 10:36 am

    lagu dari rantau nan mantab itu lagu yan guci – merak bakauheni

    • 31 jundi January 17, 2014 at 7:22 pm

      pantek yo subana pantek

  28. 32 jundi January 17, 2014 at 7:22 pm

    pantek,jaleh aden ka mancari not anka lagu ko,eee malah lirik nan kalua.pantek yo subana pantek

    • 33 jundi January 17, 2014 at 7:23 pm

      mohon maaf,email saya di bajak orang tidak di kenal

  29. 34 yudha January 17, 2014 at 7:25 pm

    kantuik ,baa yg lain lo yg kalua?

  30. 35 pepek January 17, 2014 at 7:33 pm

    pepek amaang

  31. 36 topank valentine January 20, 2014 at 4:38 pm

    salam dari makassar…. pertahankan musik padang – minang…. walapun beda suku.. tp musik dan maknanya yg mebuatnya jadi satu…

  32. 37 fajar February 12, 2014 at 3:43 pm

    ada yg punya lagu tongga babeleangnya jhonkinawa???
    dimana saya bisa mendapatkannya???

  33. 38 untung supardi March 12, 2014 at 1:15 pm

    saya sedang mencari Judul lagu yang syairnya sebahagian seperti ini ( kapado ayah jo bundo urang kampuang sarato kasadonyo, tarimo tarimolah sambah sujuik drnai nanko oi sadiah ………….reff : Ondeh ayah jo bundo maafkanlah denai nan samalang nanko alun juo lai dapek, mambaleh guno …………

    • 39 untung supardi March 12, 2014 at 1:16 pm

      mohon kiranya ada yang tahu…….mohon berkenan membantu saya.- terima kasih.-

  34. 40 untung supardi March 12, 2014 at 1:17 pm

    email : untungsupardi@yahoo.co.id

  35. 41 Muhammad Agus Muis March 16, 2014 at 3:07 pm

    lagu minang sllu mengingatkan kampung….biar di rantau jauh identitas minang ttp dijaga.

  36. 42 fauzan al ansyri March 18, 2014 at 1:55 pm

    no comen

  37. 43 Rumah Dijual March 30, 2014 at 9:25 am

    onde.. ambo taragak bana jo kampuong.. di ma ambo bisa bali CDnyo?

  38. 44 awal amr April 4, 2014 at 5:39 pm

    good

  39. 45 willian kharisma April 13, 2014 at 1:37 pm

    Sahari ndak mandanga lagu minang, saraso dunia baranti baputa, tarimo kasi admin nan alah manuliskan lirik-lirik lagu minang lamo nan asli.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Translate to

Masukkan email anda pada kotak di bawah dan klik button 'Berlangganan'. Anda akan dikirimi email untuk setiap lirik lagu yang baru tayang

Join 173 other followers

Dari Masa ke Masa


Pengunjung Terbaru

Jasmine on Badindin
Abdul Razak bin Yuso… on Mudiak Arau
BADINDIN on Badindin
agoez on Pulanglah Uda
ZUHAILY on Ayam den Lapeh
kukuluni on Mudiak Arau
nur hayati az-zanky on Bareh Solok
Miranda ilsi anisya on Talambek Pulang

Lokasi Pengunjung

MARAWA

Dikunjungi

  • 2,645,206 orang

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 173 other followers

%d bloggers like this: