Palanta 01

Para Pengunjung,

Dikarenakan komentar di halaman ini sudah cukup banyak sehingga menyulitkan proses loading, admin memutuskan untuk melakukan pengarsipan terhadap halaman ini dengan cara menutup akses komentar.

Silahkan bershilaturrahmi, berkirim salam, berkirim pesan di halaman :

Ruang Shilaturrahmi (Palanta)

Salam hangat,

Administrator
©ourtesy of https://laguminanglamo.wordpress.com/

121 Comments

    1. Di thn 60 an, samaso “bagolak” banyak lagu2 nan dikarang dek “urang rimbo”( anggota PRRI nan bagarilya),umumnya maungkapkan “perasaan nan tapandam”. Salah satunyo masieh takana sampai kini, tapi dek lah lamo bana ado bait2 nan hilang, kok ado dunsanak nan takana jo bait2 lagu nangko tolong “uleh”kan .Lagunyo:

      Tasintak lalok hati tak sanang onde sayang
      Ta kana mimpi nan balalu
      Adiak surang raso basuo onde sayang
      Raso ba ulang liek riwayaik lamo

      Den sandang badie bao bamanuang onde sayang
      ……………………
      ……………………
      …………………….
      …………………….

      Reff. Kau di kota, aden lah di rimbo kini ko
      Di bao untuang managakan nan bana
      ………..
      Jalan kito lah ba simpang duo

    2. ass….
      Nita mohon bantuan dan informasinya tentang Biodata salah satu penyanyi minang yaitu UCOK SUMBARA….nita juga ingin lirik-lirik lagu dalam Album “Ucok Sumbara Millenium Selection”….dalam album itu ada 10 lagu yaitu
      1. Cinto Bakasan
      2. Dipaso Makan Umpan
      3. Kasiah Habih Sayang Tak Hilang
      4. Satangkai Bungo Duo Jambangan
      5. Usah Manyongsong Badai
      6. Indak Rotan Akapun Jadi
      7. Sahalai Bapilin Tigo
      8. Adiak Den Nanti juo
      9. Nasib Cando Ayam Sabungan
      10. Kasiah Dirangguikkan

      Nita butuh bgt informasi dan lirik-lagu itu demi untuk menyelesaikan tugas akhir ta…tlg kirim informasi tsebut ke email ta…..Nitarahmawati87@yahoo.com…….Ta tggu Informasinya….Terima Kasih untuk sanak famili kasado alahnyo…

      wass

  1. Alhamdulillah, iko bana yang ambo inginkan.
    Terima kasih Fadli. Salam dari ambo untuk seluruh penggemar blog lagu minang lamo. Mohon sampaikan juga informasi kepada sanak/saudara, handai tolan, serta sahabat kita semua, mengenai keberadaan blog ini, sekaligus diundang untuk berkunjung.
    Wassalam, Azhari Boerhan.

  2. Alhamdulillah, iko bana nan katuju dek inyiak.
    inyiak jarang bana mancigok halaman nan lain
    dek wakatu inyiak acok tasapik, inyiak cenderung mengetikan lagu ka halaman kontribusi tanpa memperhatikan apo lagu nan inyiak kirimko alah ado atau alun.kok alah adoh tolong diapuih capek. inyiak paralu sabarih laporan dari Fadli baraso lagu inyiak judul……. alah adoh.

    Ciek lai : Kasadoalahannyo lagu-lagu, nan inyiak sbg sipenyumbangnyo biar alah direvisi dek dunsanak inyiak
    tolonglah ditulih namo inyiak nan sabananyo(Darwas Ibrahim). Konco-konco lamo, nan inyiak sangko alah almarhum kironyo bi mancogok/banyak manelpon ka HP inyiak sajak Fadli manulih namo panjang inyiak tu. Inyiak indak bamukasuik maetong jaso do tapi menyeragamkan namo.Dan juo konco-konco inyiak mamintak bantuak itu pulo. alahtu a, inyiak salut ka Fadli sbg urang mudo nan Sadar Budaya. Wassalam

    MOKASI NYAK-BANYAK YO FADLI

  3. Tarimokasih atas sambutannya Pak Azhari jo Inyiak Darwas Ibrahim.
    Mudah-mudahan halaman nan sederhana nanko bisa dimanfaatkan samaksimal mungkin untuak basilaturahmi.
    Untuak permintaan Inyiak insyaAllah akan ambo penuhi segera.
    Mohon maaf kalau agak saketek lamo, karano mancari dan mengedit postingan lamo nan ado namo Inyiak Darwas(tanpa Ibrahim) butuh waktu.

    Tapi kalau Inyiak kini mancubo mangetik “Darwas Ibrahim” di google kini, insyaAllah lansuang tapampang blog LaguMinangLamo dan kalau di klik halaman kontributor kita, akan basobok nomor HP inyiak.

    Ambo, mohon maaf kapado kontributor-kontributor lain di maso-maso awal blog ko mengudara (Juli – November 2007), barangkali ado sumbangan lagu nan belum lengkap namo penyumbangnyo tercantum, misalnyo Pak Azhari Boerhan nan wakatu itu acok tatulis “Azhari” sajo.
    Atau Uda Arlen Ara Guci nan indak ditulis namo sama sekali karano wakatu itu manyumbang lewat email japri.

    Ambo lah bausaho maingek ingek panyumbang lirik wakatu itu namun alun maksimal doh. File-file pado maso-maso awal itu ikuik ilang karano laptop ambo crash dan harddisknyo rusak.
    Oleh karano itu ambo mohon maaf kapado dunsanak dunsanak kontributor nan namonyo alun tacantum di lirik-lirik nan di upload di bulan bulan itu.

    Salain itu, lirik-lirik pado maso itu banyak nan alun ado informasi penciptanyo dan penyanyinyo, karano banyak nan berdasarkan ingatan (terutama nan bulan Juli-Agustus 2007). Karano ambo masih mudo ambo hanya tahu penyanyi terakhirnyo.

    Untuak permintaan Inyiak tentang pencantuman keterangan lagu nan alah ado, akan ambo laksanakan.
    Sedikit tips untuak inyiak, untuak mamareso apakah suatu lagu alah ado atau alun, silahkan ketik sepotong lirik lagu tu di kotak “SEARCH” lalu klik tombol “SEARCH” mako jika lagu tu alah ado, akan muncul informasinyo.

    Sekian, Terimakasih.

  4. PENGUMUMAN : PENUTUPAN AKSES KOMENTAR DI HALAMAN INDEX LAGU

    Pengunjung yang terhormat, dikarenakan halaman “Index Lagu” sudah terlalu banyak komentar sehingga berat diakses, maka administrator memutuskan untuk menutup halaman tersebut dari komentar untuk kemudahan kita.
    Komentar-komentar yang pernah tampil disana, saya pindahkan kehalaman ini. Selanjutnya silahkan gunakan halaman ini untuk shilaturrahmi.

    Terimakasih.

    Komentar Pengunjung Pindahan dari Halaman Index Lagu

    didi
    August 28, 2007 at 9:32 am

    saya mau tanya, lagu minang yang berjudul “PULANGLAH UDA” SIAPA PENCIPTANYA ? menurut info lagu ini diciptakan oleh sdr Syam Tanjung sekitar tahun 1988, apakah benar demikian ? Apakah ada rekan2 yg memiliki kasetnya ? saya berniat beli kasetnya. mhn diinfo ke saya di 0813 98 111 222 atau nmr esia 021 – 99123458. thx

    2 Bagus Galink
    September 21, 2007 at 6:04 am

    Assaalaamualaikum wr wb.
    Saya sedang mencari Album Pop Minang Betharia Sonatha yang ada lagu : SI BUYUANG KINI LAH GADANG, ada yang bisa kasih tahu dimana bisa didapat/dibeli ? atau ada yang mau jual kesaya ? Mohon hubungi email addr saya.
    Terima kasih,
    Wassalam,
    Bagus

    3 munirtaher
    October 5, 2007 at 2:47 pm

    Ada kasus lagu Rasa Sayange yang dibajak oleh Malaysia sebagai lagu di video pariwisatanya. Lebih baik kita, lagu minangkabau, kerajinan dan sebagainya di hak patenkan.

    Adapun beritanya sebagai berikut :

    Rasa Sayange akan Dibawa ke Mahkamah Internasional
    Konflik Lagu RI-Malaysia

    Lagu Rasa Sayange diperdebatkan Indonesia dan Malaysia. Negeri jiran mengklaim lagu itu milik mereka. Bahkan, lagu asal Maluku ini dijadikan jingle kampanye pariwisata Malaysia yang bertajuk Truly Asia. Sikap Malaysia mengundang reaksi dari Menkum HAM RI Andi Mattalata dan Menbudpar Jero Wacik. Bahkan, DPRD Maluku sepakat akan membawa konflik lagu ini ke Mahkamah Internasional.

    “Teman-teman di dewan setuju, kita akan adukan persoalan ini ke Mahkamah Internasional,” kata Ketua DPRD Maluku Richard Louhenapessy, Rabu (5/10). Menurutnya, lagu Rasa Sayange adalah asli produk Maluku. Hanya saja, dia mengakui, ketika lagu tersebut diciptakan, tidak disertai nama penciptanya alias no name (NN).

    Richard menuturkan, lagu Rasa Sayange memiliki judul asli Sayang Kanee, yang berarti paling sayang Anda, yang asli milik Maluku. Lagu itu ternyata juga digunakan RRC untuk mengantar para turis di negeri itu. “Saya pernah ke RRC. Lagu Sayang Kanee digunakan sebagai lagu pengantar para turis. Saya juga bingung,” ungkapnya.

    Gubernur Maluku juga kesal dengan sikap Malaysia. Ia akan mengumpulkan seluruh seniman dan legenda musik di Maluku. “Saya akan kumpulkan para seniman, budayawan, sekaligus mencari bukti terkait asal usul lagu ini,” kata Karel.
    Kepala Taman Budaya Maluku Semy Toisutta memastikan Rasa Sayange berasal dari Maluku, bukan Melayu. “Itu sangat naif, jika Malaysia menyatakan itu lagu milik mereka. Tidak sesederhana itu,” tandas Toisutta.

    Menyikapi masalah ini, Menteri Hukum dan HAM Andi Mattalatta menyarankan Ambon, Manado, Maluku atau komunitas Melayu mencari jalan keluar dari perebutan lagu Rasa Sayange. “Semua daerah merasa memiliki lagu ini. Semua merasa sayang. Jadi lagu ini milik bangsa kan,” kata Andi Mattalatta yang menyatakan kasus Rasa Sayange merupakan pelajaran bagi Indonesia bagaimana pentingnya kepemilikan hak cipta atas aset budaya. Ia meminta pemda aktif mendaftarkan kekayaan budayanya masing-masing.

    Menteri Budaya Pariwisata Jero Wacik mengimbau seluruh seniman Indonesia jika punya karya cipta yang baik, cepat mendaftarkan ke otoritas yang mengaturnya. Lagu, musik, sastra dan kerajinan Indonesia banyak yang belum didaftarkan. “Ini era globalisasi. Kalau tidak dilindungi bisa bahaya. Kalau didaftarkan, kita akan kuat secara hukum,” tukasnya.

    Sementara itu, Menteri Pariwisata Malaysia Tengku Adnan Tengku Mansor menyatakan, Indonesia tidak bisa mengklaim kepemilikan lagu itu. “Saya tidak mengerti. Rasa Sayang adalah lagu rakyat di Kepulauan Nusantara. Jadi Indonesia tidak bisa mengklaim itu sebagai milik mereka,” ucapnya.

    Hal sama disampaikan Menteri Kebudayaan dan Seni Malaysia Datuk Seri Dr Rais Yatim. Menurutnya, Indonesia menuntut Malaysia tidak realistis. Soalnya, lagu itu dianggap warisan leluhur. “Saya kira Indonesia atau pihak-pihak lain tidak bisa membuktikan siapa pengarang lagu itu,” kata Rais.

    4 rastom
    October 7, 2007 at 9:03 am

    Salam hangat dari Malaysia! Aha di sini masih hangat lagi kasus Rasa Sayange Pak Munirtaher? Kebetulan saya sedang mencari cari lagu kesukaan saya (pop Minang) 60’an. WAh…sudah saya temui Baju Kuruang..tapi liriknya agak singkat.

    5 M.Faizal
    November 27, 2007 at 4:25 am

    Assalaualaikum/salam sejahtera

    Saya dari malaysia, ingin tahu tajuk lagu minang dan penyanyinya .Liriknya lebih kurang seperti di bawah.saya dah cari tapi masih tak jumpa.

    ” Oh mandeh jan managih juo, denai ka paie indak ka lamo, mancubo hiduik di rantau urang,………(tak ingat)
    Oh mandeh tolong jo doa, denai kan paie hanyolah laie.kok larek denai di rantau urang….

    lagu lain-

    penyanyi ni ada menyanyikan lagu2 asal org lain seperti, lagu Kampuang den jauh di mato , nasib kabau padati dan hujan lah turun pulo (personaliti penyanyi yg saya ingat ketika membeli kasetnya di medan dulu tahun 1992(pakai baju koboi)lelaki.(yg pasti bukan Tiar Ramon)
    kalau tahu dan ada koleksi MP3, boleh hantarkan kepada saya melalui mail .

    muhammadfaizal@time.net.my
    atau
    izz8384@lycos.com.my

    Jutaan terima kasih,

    6 Fadli
    November 29, 2007 at 12:03 pm

    Adakah perantau yang bisa membantu bapak Faizal ini?

    7 dIan PeWe
    February 5, 2008 at 4:23 pm

    ass..
    saya mau nanya lirik lagu “alek rang mudo”.
    kok gak ada ya? saya juga kurang tahu pasti judulnya
    liriknya sedikit yang tahu..
    “..alek rang mudo.. rang mudo ..
    .bamacam-macam gayanyo..”
    yang syairnya seperti itu ada yang tahu gak?
    tolong ya..
    makasih ..

    8 monoxs
    February 12, 2008 at 2:21 am

    Buat Bapak M. FAIZAL

    Lirik lagu ini yang bapak tanyakan kan
    ================================================
    M.Faizal November 27, 2007 at 4:25 am

    Assalaualaikum/salam sejahtera

    Saya dari malaysia, ingin tahu tajuk lagu minang dan penyanyinya .Liriknya lebih kurang seperti di bawah.saya dah cari tapi masih tak jumpa.

    ” Oh mandeh jan managih juo, denai ka paie indak ka lamo, mancubo hiduik di rantau urang,………(tak ingat)
    Oh mandeh tolong jo doa, denai kan paie hanyolah laie.kok larek denai di rantau urang….
    ======================================

    Judul lagunya Antaro Merak jo Bakauheni Penyanyi nyo kalau ndak salah ucok sumbara

    9 monoxs
    February 12, 2008 at 2:21 am

    salam dari monoxs Ladiang
    dari kalimantan

    10 darwis
    February 20, 2008 at 5:12 am

    saya cari lagu lama yang lirik awalnya demikian “pupuik sarunai lah manyarunai onde lah sansai …..?ada yang bisa bantu

    11 Azhari Boerhan
    February 22, 2008 at 8:47 am

    Untuk Darwis,
    Judulnya Pupuik Sarunai atau Sarunai Aceh. Kalau alun ado disiko nanti ambo usahokan mancarikan liriknyo. Wassalam

    12 Fadli
    February 22, 2008 at 8:51 am

    Link lagunya ada diatas, atau kalau kesulitan menemukan silahkan klik

    https://laguminanglamo.wordpress.com/2007/07/30/sarunai-aceh/

    13 darwis
    February 27, 2008 at 9:51 am

    tarimo kasih uda azhari boerhan saya udah dapet liriknya cuma memang samar samar waktu dulu pernah denger itu lagu jadi ndak jaleh bana bagimana menyanyikannya sekali lagi terima kasih

    14 zafrul
    March 5, 2008 at 2:51 am

    assalamualaikum wrt..

    saya selalu dengar ‘angguik-angguik si pukuik’ tapi bila dicari tajuk lagi tidak jumpa.. adakah ia lagu atau bukan..?

    terima kasih..

    15 Darwas
    March 29, 2008 at 5:30 am

    Fadli! Dunsanak kito dIan PeWe tgl 5 Februari 2008 mamintak lagu. agak ati inyiak nan dimintaknyo mungkin lagu yg di populerkan kembali dek Betharia , cubo Fadli konfirmasikan.

    ALEK NAK MUDO Nuskan/Betharia Sonata

    Alek nak mudo
    Nak mudo di jaman kini
    Babagai-bagai ulahnyo
    Baitu caronyo kini2x

    Aleknyo rami
    Sarami urang nan tibo
    Badansa nan banyanyi
    Baitu caronyo kini2x

    Nan Bagitar jo bagandang
    Sarato anguak jo goyang
    Nan manari bapasangan
    Sarato gadih jo bujang

    Baitu alek nak mudo
    Jaman kamajuan
    Aleknyo sajak dari malam
    Sampai parak siang

    16 Fadli
    March 31, 2008 at 4:54 am

    Lah ambo update Nyiak di link dibawah ko

    https://laguminanglamo.wordpress.com/2008/03/14/alek-nak-mudo/

    17 Azhari Boerhan
    April 10, 2008 at 9:55 am
    Assalamualaikum ww.

    1.
    Mungkin ada yang tahu lirik lagu “Mandeh” yang dibawakan oleh Harvey Malaiholo, yang juga sekaligus pemenang lomba cipta lagu Minang tahun 80an.

    Ibo-ibo hati den mandeh…
    Takana untuang tabayang kampuang
    …………
    …………..

    …..
    Pandang ombak baguluang
    Lieklah awan nan bararak patang
    disinan den mambayang…..

    tolong mandeh katokan….
    nantikan denai musim kadatang

    dst…

    2.
    Satu lagu lagi yang juga tahun 80an yang bercerita tentang bencana di Tanah Minang yang berjudul “Bancano di Khatulistiwa (?)” atau “Bancano di Tanah Pusako” (?)

    Dangalah rang Minang
    Danga jo simak tolong juo ranuangkan
    Apo nan lah tajadi…… musibah siliah baganti
    ……

    Reff.
    Batang aia lupo jo hulunyo
    Lautan lupo jo muaro
    Kok bumi lah lupo jo rimbo
    Erosi dimano-mano
    dst…

    Tolong kalau ada sanak yang hafal liriknyo, mohon bantuannya.
    Tarimo kasih, wassalam.
    Azhari

    18 M. Fahmi
    April 10, 2008 at 10:05 am

    To: Angku Fadli
    Kalau ka manambah lagu baru, nan alun ado di indeks baa caronyo ? Apa ma-reply di indeks lagu ko sajo ?

    19 Fadli
    April 10, 2008 at 10:12 am

    Pak Fahmi, bisa pakai halaman “Kontribusi Anda”
    Berikut linknya :

    https://laguminanglamo.wordpress.com/kontribusi-anda/

    Halaman ini adalah versi kedua, halaman sebelumnya telah “penuh” sehingga agak susah di load.

    Kontribusi-kontribusi dihalaman sebelumnya ada di link ini

    https://laguminanglamo.wordpress.com/about/undangan-berkontribusi/

  5. INYIAK ALAH MANCUBO MANGETIK NAMO DARWAS IBRAHIM LANGSUANG TAPI google membantah; WAS ditukanyo jo WIS
    sbb:

    Mungkin maksud Anda adalah: DARWIS IBRAHIM

  6. Hehehe, itu Google bukan mambantah nyiak, tapi menyarankan.

    Mungkin maksud Anda adalah: darwis ibrahim

    Google tu kan ndak paham bahaso awak doh 🙂
    Yang penting diurutan partamo ado tulisan

    Lamang Tapai « Lirik Lagu Minang Lamodarwas ibrahim, darwas ibrahim on Bapisah di Kamayoran. darwas ibrahim, darwas ibrahim on Muaro Cinto. darwas ibrahim, darwas ibrahim on Ruang Shilaturrahmi …
    laguminanglamo.wordpress.com/2008/04/11/lamang-tapai/ – 29k – Tembolok – Halaman sejenis

    Dari tulisan itu kan bisa diklik lirik lagu minang lamo.
    Sebagai pembanding, cubo inyiak ketik “Mandauah” di Google,
    pasti nan muncul adolah

    Mungkin maksud Anda adalah: Mandala

  7. Ha…….ha……..ha .Mokasi Fadli , Ruponyo Fadli lagi “on line” mokasi atas penjelasan Fadli, nan paralu dek inyiak nan awak mukasuik sampai, alah tu.

  8. Dek tangan inyiak acok sasek dan dek manggaretek.
    Inyiak mangetikan lagu ka “distribusi anda” antaro judul jo isi lagu tapisah-pisah, tolong pa elok an. misalnyo:
    lagu 1. MANDI ALO 2. MATO KARANJANG tgl 18 April 2008 baserak- serak alias ta petai-petai dek inyiak mangetiknyo.
    Lagu inyiak mingguko al: Katupek gulai paku- Tukang tanuang -Rantak kudo -Intan manih -Sijundai-Rakena – Kulik alang dsb. Tolong buatkan tempat tersendiri untuk Lagu anak-anak Minang.

  9. Tarimokasih kiriman lagunyo Nyiak. Soal lagu anak-anak, ambo indak bisa mambuekan “tempat tersendiri” itu.
    Tapi kalau ingin mengakses lagu anak-anak bisa klik link “Lagu Anak Anak” di bagian Genre.

  10. Assalamualaikum
    Sanang-kiro dapek basilaturahmi, ambo ingin mp3 lagu-lagu minang lamo. Mohon informasinyo

    Tarimo kasih

  11. Assalamualaikum,

    Para Kontributor yang terhormat, selama 12 hari kedepan saya absen dulu di situs ini.
    Mohon maaf jika ada yang mengirimkan lirik lagu, baru bisa saya update ke blog tanggal 12 Mei 2008 nanti insyaAllah.

    Terimakasih atas pengertiannya.

    Salam.

  12. Salam dari Malaysia…

    Saya adalah anak jati kelahiran malaysia tetapi adalah dari keturunan minangkabau yang diwarisi dari sebelah ibu. Amat mengagumi adat budaya warisan minangkabau. Saya juga memahami dan boleh bertutur dalam loghat minangkabau. Gembira benar rasa hati bila menjumpai laman ini. Kalau boleh saya ingin mendapatkan mp3 bagi lagu2 yang liriknya terdapat di sini.

    Salam.

  13. Salam dari Malaysia…

    Saya adalah anak jati kelahiran malaysia tetapi adalah dari keturunan minangkabau yang diwarisi dari sebelah ibu. Amat mengagumi adat budaya warisan minangkabau. Saya juga memahami dan boleh bertutur dalam loghat minangkabau. Gembira benar rasa hati bila menjumpai laman ini. Kalau boleh saya ingin mendapatkan mp3 bagi lagu2 yang liriknya terdapat di sini.

    Salam.

    1. Senang rasanya ada perantau Minang yang cinta akan kampung…

      Usul saya, baiknya para perantu Minang di sana tahu dan memahami betul semua budaya Minang dengan membuka/membuat perkumpulan orang Minang. orang-orag inilah yang nantinya diharapkan dapat menjaga dan mempertahankan budaya Minang itu sebagai aset intelektual kita. selain itu agar kia tidak kecolongan.

      Terimakasih

  14. Saya hanya sampi berumur 10(sepuluh)tahun dikampung, tapi jiwa saya bangga sebagai orang minang. Karna Budaya Orang Minang menurut saya, sangat komplit, dengan tata kramanya sopan santunnya. Bila merantau adalah Prinsip Mandeh cari, Induk semang cari. Mandeh tempat menumpang makan dan mengadu, Induk semang tempat menggantung kan masa depan/untung nasib untuk bisa berkembang. Merantau lah waang buyuang dikampuang paguna balun, tuntuik Ilimu bangun kampung. Jadi merantau bukan menjual kampung tapi untuk mencari bekal membangun kampung. Anak dipangku kemanakan dibimbiang. Dimana langit dijunjung situ bumi dipijak.salam ka-mamak ambo di kalibata indah Drs . ABUBAKAR B.BE.

  15. Jika tidak keberatan, saya kutip kembali beberapa lagu Minang dari situss hebat ini untuk saya perkenalkan kepada dunia luar melalui blog bahasa Inggris saya. tentu saja saya mencantumkan darimana lagu-lagu itu saya ambil. Saya orang Sunda asli, tetapi sangat-sangat mencintai lagu-lagu Minang. Bahkan bahasanya pun saya tidak mengerti. Bagi saya, lagu Minang punya “magis” tersendiri yang kadang menyihir saya dalam diam sementara pikiran hanyut, seakan-akan Ibu Elly Kasim sedang berdendang di depan saya.

  16. Sdr Pepih yth,
    Sebagai putra Minang saya merasa bahagia sekali membaca postingan anda diatas. Juga rasa salut dan penghargaan kepada anda yang bisa menikmati buah kesenian budaya Minang.
    Kesenian dari Tanah Pasundan juga sangat merasuk dihati banyak orang; tiupan suling yang mendayu, petikan kecapi yang memikat, pukulan gendang yang “berenergi”, alunan angklung yang romantis, dll.
    Dan jangan lupa; Lagu Bulan Dagoan yang sangat terkenal itu pernah dibawakan oleh penyanyi Minang Alm. Oslan Husein dalam satu album bersama-sama dengan lagu Minang Kampuang Nan Jauah Dimato.
    Demikian, wassalam.

  17. Alhamdulillah,
    Tampaknya spektrum penggemar Lirik Lagu Minang Lamo semain meluas baik secara etnis maupun geografis.
    Pak Pepih, silahkan berkreasi, kami tunggu berita dari Anda 🙂

  18. ass.
    memang rancak bana blog nan dibuek ko.nan barisi kumpulan lagu2 minang nan utamo bana bilo kito dapek mandanga MP3 nyo…
    wass

  19. Assalam’alaikum….

    Ambo pingin juo membuek blog untuak mangingek an Urang Awak yang ado di Rantau dan di nagari awak… Ambo mintak bantu..siapo yang bisa mambantu ambo caro mambueknya…

    Kalau bisa Mak Yos bantu ambo caro mambueknyo…? atau dun sanak lain yang bisa …Karano ambo caliak di tanah Malayu Riau iko… Adat Minang alah mulai takikih dek pangaruh adat Malayu…sahinggo ambo taraso gamang. Kalau nanti nyo Adat awak indak dipakai lai di rantau…bisa-bisa adat awak tajua di nagari urang…
    Untuak itu ambo minta bantu caro-caro mambuek BLOG ..dan ambo akan isikan berita dan keadaan adat minang yang dipakai oleh urang awak di rantau ko…

    Tarimo kasih kalau ado dunsanak bisa bantu ambo…

    Muhammad Ashwan Rajo Batuah

  20. thanks. kaparinyo, takanang juo kampuong, ayam deh lapeh…! i will sing this song for my daughter..to let she know her roots !

  21. asaalammualaikum..
    ambo sanang bana manyanyian lagu minang ,,,,apolai lagu tiar ramon…
    tapi baa caro ambo kamanyayiannyo..
    ambo ndak tau kunci lagu nyo do..
    kalu bisa ko ha…
    tambahan menu unkunci lagunyo sarato jo lirik nyo bia lamak lo ambo mamainkan gitarnyo..
    makasih banyak dunsanak sadonyo…

  22. Taraso langang blog awak ko kini. Kama kok rang dapua sarato pengunjuangnyo. Samantang pun baitu tantu awak tetap mencintai lagu2 minang lamo. Baa kaba Fadli, baa kaba Inyiak Darwas, baa kaba pak Ara, baa kaba Rangkayo Novi Jamal, baitu pulo kapado dunsanak2 ambo kasadonyo nan rajin mengunjungi sarato bakucindan melalaui blog iko. Semoga selalu dalam lindungan Allah SWT.Amin ya rabbal ‘alamin. Wassalam, Azhari Boerhan

  23. Tarimokasih pak Azhari, lai manyempatkan diri jo manyilau dangau gurau awak ko. Ambo kini baru pindah karajo dan masih agak kasulitan mangatur ritme karajo ditampek baru, sahinggo kadang untuak sakadar browsing2 sajo agak susah. Mohon dimaklumi pak 🙂

    Salamaik Manunaikan Ibadah Ramadhan 1429 H

  24. ass.
    Tiada kata nan Indah rasanya di Bulan nan Suci ini( Ramadhan)
    ambo nan bagala Sutan Mudo,Yos ingin mengucapkan Mohon Maaf lahir dan batin pado dsanak kasadonyo,bilo ado kato2 ambo nan salah salamo ko yo

    wassalam
    http://www.yosaadi.co.cc

  25. sia nan kironnyo di zaman kiniko panggan ti almarhum buya tiar ramon…
    kalau bisa ado sosok sarupo itu itu di zaman kiniko…
    amiin..

  26. Assalamalaikum ww.

    Untuk ‘rang dapua sarato seluruh penggemar blog lagu minang lamo dimana sajo barado, dihari baiak bulan baiak ko a,bo mangucapkan : selamat hari rayo ‘idul fithrie 1429 H, Taqabalallahu minna wa minkum, mohon maaf lahir dan bathin.
    Kok ado nan talendo dek ka naiak, talantuang dek ka turun, baribu maaf ambo haturkan.
    wassalam, Azhari Boerhan

  27. Assalamualaikum Wr. Wb

    Uda jo Uni,
    bisa minta tolong ? bisa dikasih tau bagaimana cara men-download lagu2 minang yang ada di website ini ke MP3 ?
    abis nyari lagu2 lama minang skr ini dah susah dan saya ga tahu di mana tempat yang menjual kaset/cd lagu minang kecuali di TMII.

    btw, khusus musik saluangnya aja ga ada yah ?

    Tks.

    Wassalamualaikum Wr. Wb

  28. Da.. saya bukan orang padang nih.. tapi seneng denger lagu2nya. Mo infonya dikit nih.. lagi nyari lagu judulnya Ditinggal Mande, itupun mungkin. karena yang ingat cuma melodinya aja.. kalimatnya gak ada yang ingat.Hehehehehe.. Dulu dengernya sih di rumah temenku.. urang bukittinggi. Udah di cari2 kesana kemari di internet gak da ketemu , 😛
    Terus mo tanya satu lagi.. penyanyi ini namanya siapa ya?

    karena seingat saya, lagu yang saya cari tersebut ada di kumpulan kaset yang salah satu penyanynyinya nyanyiin lagu ini dan suaranya sama. Dalam album itu lagu pertamanya Dayung Palingam, terus lupa.. :),
    nah lagunya antara laen Mudiak Arau, Malereng Tabiang, Babendi bendi, Tati Batanti, produksi tanama record kalo gak salah.
    Salam kenal dan terima kasih.

  29. Assalamu’alaikum

    Salam kenal yah…sedang ingin lebih mendalami kebudayaan Minang.. terutama lagu-lagunya karena selama ini saya cuma hapal Bungo Parawitan..hehe..sebagai orang Padang *walaupun gak menetap di Padang* jadi malu juga..

    Mohon bantuannya yahh…

    Makasih & Wassalam

  30. Saya kreatif dengan musik, apalagi dengan musik minang, saya sebagai yang merasa anak minang, telah menciptakan beberapa lagu minang maupun pop nasional ingin bergabung dengan : https://laguminanglamo.wordpress.com dan ingin mengirim lirik lagu maupun vcd lagu minang..
    Bagaimana caranya ?

    terima kasih

    Adityacaniago

    1. salam uda adit,iko rita chaniago,buliah ndak kito bacarito saketek tentang lagu minang,uda kan menciptakannyo,ambo ingin tau juo.soanyo ambo pancinto lagu minang tapi kini agak fakum dek sibuk jo karajo.tolong yo uda,tau minta no hpnyo kalo buliah.terimakasih banyak yo uda

  31. contoh lirik lagu cipta saya

    BALAYIE MANANTANG PULAU

    Cipt : Aditya
    Vocal : Lenny Rose

    Andai kato kok kasuruik langkah ka balakang
    Malunyo denai ka uda surang
    Ulah cimburu indak karuan, bapaturuikan
    Elok lah denai, bia mangalah
    Untuk lai manang

    Reff :
    Usahlah uda cimburu buto
    Ameh batuah manahan uji
    Alah baitu ragam bacinto
    Usah di simpan di dalam hati

    Eloknyo karuah yo di pajaniah
    Bialah kusuik ka di paelok
    Kito balayie manantang pulau
    Kok bajalan sampai ka bateh

  32. JANJI BADUTOI

    Cipt : Aditya
    Vocal : Lenny rOSE

    Hari hari kini lah lalu
    Panuah dek janji, janji palsu
    Satiok datangnyo surek
    Acok denai uda lupoi

    Tapi kini indak den paduli
    Antah apo nan kata jadi
    Malam langang ba kawan mimpi
    Uda lengahkan cinto nan suci

    Reff :
    Kadang-kadang taraso hati taibo
    Cinto nan suci, lah lamo samo di jago

    Kato kato pasti pinta jo pinto
    Antaro kito baduo,
    Kok isuak lai basuo 2 x

  33. TARAPUANG DI LAUIK CINTO
    Download Lirik Lagu Lenny Aditya Lainnya di : http://www.TopLiRik.com

    CIPT. MARDISON CHAN

    BATURUIK KAN BANA … KAREHNYO HATI …
    URANG BALAIA … NAN JO PINCALANG ADIAK TURUIKKAN
    SAMPAI HATI ADIAK … MAUNGKAI JANJI …
    KATIKO CINTO … KAMBANG DIHATI ADIAK LENGAHKAN

    REFF :

    DIMALAH HATI INDAK TAIBO
    KASIAH TADORONG ADIAK MAHILANG
    UMPAMO BIDUAK INDAK BACADIAK
    DENAI TARAPUANG DI LAUIK CINTO
    GAMANGNYO HATI LARUIK, PARATIAN
    BUNGO DITANGAN NAN BARANGGUIKKAN
    GAMANGNYO HATI LARUIK PARATIAN
    BUNGO DITANGAN DIRANGGUIK URANG

  34. BATIAK BABUAH PISANG
    Download Lirik Lagu Lenny Aditya Lainnya di : http://www.TopLiRik.com

    Cipt. Mardison Chan
    Vocal : Lenny Aditya

    MANOLAH MUNGKIN RUMPUIK BANTO
    MALILIK PANDAN …
    DAUN BADURI MANGULILIANGI
    ADOH PANJAGO

    INDAKNYO MUNGKIN BINTANG DI LANGIK
    KA DENAI JANGKAU …
    ADIAK AMEH ….. DENAI LOYANG
    INDAK BACAHAYO

    REFF :
    KOK TINGGI GUNUANG DAPEK DEN DAKI
    LAUITAN DALAM DENAI RANANGI …
    TAK MUNGKIN BATIAK BABUAH PISANG
    ADIAK DI MATO URANG TAPANDANG
    DENAI NAN TINGGA DI PONDOK TIRIH
    HIDUIK MULARAIK , BAURAI TANGIH …
    USAH SALAHKAN DIRI DEN NANGKO
    MALANGNYO DENAI DALAM BACINTO
    INDAKNYO MUNGKIN … KITO BAPISAH …
    INDAKNYO MUNGKIN … KITO BAPISAH …

  35. LENO MAHADANG RIAK
    Download Lirik Lagu Lenny Aditya Lainnya di : http://www.TopLiRik.com

    CIPT. MARDISON CHAN

    PAPEH TARANTANG TAPI MUARO
    KANAI BALANAK DEK MATO KAIA
    APO MUSABAB ADIAK TAK SUKO
    CINTONYO DENAI TATUNTUANG ABIH
    KA ADIAK SURANG………

    LATIAH BARANANG MANUJU HULU
    LAH LENO BADAN MAHADANG RIAK
    DEK ANGIN LALU INDAK MANENGGANG
    MANGA PUTUIHKAN BANANG CINTOKO
    NAN SAHALAI …………

    REFF :
    ALAH DEN PUPUAK LAH DEN SIRAMI
    MAHAROK BANA BUNGO KA KAMBANG
    BIALAH PUPUIH CINTO DI HATI
    ANGGAK NYO BUNGO LAPEH KA URANG

    INDAK KA MUNGKIN KITO BASATU
    PAMBATEH CINTO DINDIANG NAN TINGGI
    ADIAK BALAIA JO SAMPAN KAYU
    DENAI BARAKIK JO BATANG PISANG

    ADIAK BALAIA JO SAMPAN KAYU
    DENAI BARAKIK JO BATANG PISANG

  36. assalamu’alaikum….baru tau nich,kl ada blog u/para perantau…salam kenal untuk dunsanak kasadonyo….kok susah kini yo,mendownload lagu minang….dunsanak punyo album minang nan bisa di download dk? mksh sabalumnyo….tati~jogja

  37. ass……….
    aq mo tanya,,
    ada yg tau alamat untuk memdownload lagu” minang…………
    apa lagi lagu” yogi novarionandes,,aq suka bgt ama lagu”nya………..

    Mohon bantuan dr kaLian semua ia………..

  38. Ass.Kum. Inyiak nan ambo hormati jo dunsanak ambo kasadonyo.
    Salam kenal dari ambo untuak dunsanak dimano pun barado. Sanang bana hati mambuka halaman ko dek banyak basuo lagu minang disiko. Ndak ado kato nan ka di kicekan lai…. SALUT !!! untuak dunsanak ambo yang mancubo malestarikan lagu-lagu sa isuak ko. Barusan lah ambo cubo mangirim syair lagu Pulau Telo nan ado di ambo kasetnyo. Wassalam

  39. Salam’alaikum

    jikok taragak jo lagu minang, ambo acok kamari mbaco lirik-liriknyo. baru ko nonton Minang Talenta di TVRI. salah satu finalisnyo manyanyian Kasiak Tujuah Muaro. yo sadiah lagunyo, bak kato anak gaul Jakarta, ‘dalem banget deh…’

    dari lirik lagu ko ado nan ndak ambo mangarati.

    Tagah
    Cando diserak kasiak ramuan tujuah muaro (apo arti kato cando di siko?)
    Pilalai

  40. Sanak…

    Ada lagu yang liriknya

    Anak kanduang oi… sibiran tulang
    Paubek jariah … palarai daman.

    ( dst… liriknya udah gak hafal )

    Apa judulnya ya..
    Ada yang bisa membantu.

    Tks.

  41. Lagu diatas adalah jawaban dari lagu “Pulanglah Abak”, dinyanyikan oleh Yan Juneid, lagu Pulanglah Abak sendiri dinyanyikan oleh Fetty, tahun terbit sekitar 1988

  42. rancak isi blog nyo!!!
    saya sebagai anak minang sudah jarang mendengarkan lagu minang lawas… kalau boleh saya tau dimana bisa dapat kan Mp3 dari lagu2 yng ada di blog ini

  43. uda-uda nan sadang onlain kiniko,buliah ambo tau ba caronyo ambo mandapekkan tampek untuak mangembangkan kreasi ambo yang telah lamo ambo tuangkan dalam tulisan lirik lagu minang,tolong tunjuaakkan kama bisa ambo agiahkan.

  44. uda-uda nan sadang onlain kiniko,buliah ambo tau ba caronyo ambo mandapekkan tampek untuak mangembangkan kreasi ambo yang telah lamo ambo tuangkan dalam tulisan lirik lagu minang,tolong tunjuaakkan kama bisa ambo agiahkan.minta tolong jawabannya ka e_mail ambo,tarimo kasih banyak.salam untuak rang minang dimano sajo barado.

  45. Fadli! tolong dituka nomor HP inyiak darwas ibrahim nan ado di halaman kontributor anda jo kini inyiak pakai nomor 0812 8085 3006. salam maaf untuak dunsanak sesama kontributor dan pencinta lagu minang lamo dek ambo agak jarang mancigok milis dek laptop jo modemnyo paralu dek anak untuk kuliah.

    Mokasi Fadli

  46. saya lahir dijakarta kalau denger lagu minang serasa ingin pulang mau lihat kampung halaman,meskipun saya lahir dirantau saya mengucapkan kepada bapak gubernur sumbar sukses membangunan provinsi sumbar

  47. Administrator yth

    Tolong diperbaiki……..
    Beberapa buah lagu yang saya kirimkan, semata-mata saya salin dari buku Catatan kedua kakak saya, yang mengumpulkannya atau menuliskannya setelah mendengarkan lagu-lagu tsb berpuluh tahun yang lalu, seperti orang-orang lainnya, ….Saya mengirimkannya dengan maksud untuk menambah koleksi Lagu-lagu Minang Lamo, selain itu dengan pertimbangan bahwa catatan yang berupa kertas kan dapat rusak atau hilang….
    Masalahnya, waktu saya klik di Google, tertulis lagu tsb dipopulerkan oleh Emilia Ramali dan Nusyirwan Ramali….(kedua kakak saya, sama sekali bukan penyanyi)…Mengapa sampai tertulis demikian..? ….tolong diperbaiki secepatnya….karena hal tersebut tidak benar, … …Terimakasih

  48. Administrator yth,

    Tolong secepatnya diperbaiki ya…saya deg-degan, kuatir …….
    Terimakasih.

    1. Dear Ibu Lies Marlysa Ramali,

      Mohon maaf, sepertinya ini ada kesalahpahaman. Dalam comment sebelumnya Anda menulis

      Ini lagu (Gumarang),dari koleksi nyanyian kakak kandung saya, EMILIA RAMALI & NUSYIRWAN RAMALI….Mohon maaf bila banyak penulisan yang salah, dan sekalian tolong diperbaiki cara penulisannya.Tidak tertulis SIAPA PENGARANG LAGUNYA.

      Karena sebab itulah saya menafsirkan bahwa yang menyanyikan adalah EMILIA RAMALI dan NUSYIRWAN RAMALI. Selain itu saya pikir masih ada hubungan saudara dgn pencipta lagu Minang yaitu Chilung Ramali.

      Sudah saya perbaiki. Mohon maaf atas ketidaknyamanannya. Kami tunggu kontribusi berikutnya.

      Salam 🙂

  49. Mamak, Bapak, Etek, Uni sarato dunsanak
    Salam dari Kuala Lumpur,

    Ambo sadang mancari lirik lagu nan dulu pernah dipopulerkan oleh Charles Hutagalung, judulnya nggak ingat, tapi ada beberapa lirik yang masih teringat yaitu

    Angan dihati pulang kakampuang
    ……(lupa)…adiak baok badayuang
    Babiduak balayia ka pulau cinto…
    Bahu mambahu, ma (lupa)…. anginmanyongsong badai

    Ref.

    1. USAH DIPATENGGANGKAN
      By, Charles Hutagalung

      Angan dihati pulang kakampuang
      Manyuntiang adiak baok badayuang
      Babiduak balaia ka pulau cinto
      Bakasiah sayang bahu mambahu
      Manyonsong badai

      Tapi parasaian manyisiah angan
      Dayuang den singkek biduak den oleang
      Badai di lauik adiak tagamang
      Sansai di rantau adiak juo
      Ka sansaro

      Elok lah cari gantinyo
      Usah denai dipatenggangkan
      Ndak guno hati dipaibo bana
      Kato urang cinto ndak musti basatu

      Dimalah kasiah indak kabacarai
      Nyao jo badan cukuik janjian
      Bacarai juo

      Salam untuak dunsanak Sutan Mangkuto di Kuala Lumpur
      dari inyiak Darwas HP.081280853006

  50. Assalamualikum,

    Salam kenal Jo dunsanak sadonyo, Insya Allah disiko kito bisa manjalin tali persatuan URANG AWAK nan tapisah jauh dirantau. Semoga melalui form iko awak indak lupo jo kampuang tacinto.

    Kok ka bagi2 carito, kaba elok, undangan dan lain2 baok sato jo ciek ambo ko Yo…

    Salam Kenal

    Deki Fahrizal Tanjung ( Palembang )

  51. Salam pada semua dunsanak sadonyo. Ambo bersyukur dapat berkenalan dengan urang awak.
    Kalau sesiapa ke singapura, jemput makan di warong pariaman (nasi padang).

    Saya lahir di singapura, bekerja di kuala lumpur. emak dan ayah berasal dari pariaman, padang.
    Ingin berkenalan dan mencari sadaro (insyaallah)….

    salam rindu
    azie UPM Serdang

  52. Assalamu’alikum,
    salm ntuak sadonyo rang awak dima sajo barado.
    ambo salut jo sdr admin, dek karano alah sato malestarikan karya musisi urang awak.
    Taruih sae sanak jan baranti lo yo…..
    salam dari ambo…..

  53. pekerjaan luar biasa;
    salut;
    ambo link jo FB Group “Sound of Minangkabau Musical Passion”, mdh2an semakin sumarak;
    salam ta’zim

  54. Salam tk kawan2 sadonyo,… ambo mancari kawan2 yg alumni smk 1 guguk tahun tamatan 2001. tk manjalin silaturahim. hub.08126864867

  55. awaklaaah samua lagu sukoooo……….!!!!
    naaaaah lgu pdang nan paling ambo suko merak bakahuni, ketek2 balaki, pintak kapayuang kuniang, luko den baok mati, apo sajo.laaaaah smua padang suko lagu2nyo….. abiiih rancaaak baannnaaaaaa…………………………….!!!!!!!!!!

  56. Assalamualai wr wb

    Salam kenal kapado panggemar blog ko..Ambo Novi Yulia, kini tangah manaliti tantang perubahan sosial budaya dalam lirik lagu pop hits volume I dan II, lirik-liriknya dinyanyikan oleh Elly Kasim dan dikarang pado tahun 60-70an.
    bisa ndk lagu-tahun 60-70 itu di download? ba caronyo?

    Salam Kenal,
    Novi Yulia: Mandeh_denai@yahoo.com atau beritailalang.wordpress.com

  57. Salam kenal.
    Kenalkan ambo Tono. Ambo ni rang Jao. Tapi, ambo laie jo gadang di Padang jo Kik Tinggi.
    Dulu ambo basakola di TK Kutilang I (muko RSU Kik Tinggi), SDN 2 Bawah Ngarai, Kik Tinggi, jo SDN 75, Aua Duri, Padang.
    Di Kik Tinggi, ambo tingga di Asrama Tentara Gumurah, di Padang ambo tingga di Asrama Tentara Aua Duri.
    Kawan di Kik Tinggi nan masiah lo takana di ambo tu: Tony, (wakatu basakola di TK Kutilang I, anaknyo gapuak). Standar (SDN 2 Bawah Ngarai).
    Nan di Padang: Kamal, Dadang, Yanto, Edi ‘Gaek’, Bun, Mesran Hadi, Yanti, Desmawati.
    Kalu lai, nan kenal jo namo-namo, ko bisa kito manjalin tali silaturahmi.

    Kalu lagu-lagu, tu, nan takana jo ambo adalah: Lego Pagai dari Lime Stone. Lagu-lagu dari Band Marianis, atau Limex, lah lupo sadonyo.

    Kalu lai ndak kontak-kontak, ka nomor 0817 920 3058.
    Mo kasi.

    Nb: Tolong, kalu lai nan ado lagu Lego Pagai, tu, dibagi-bagilah!

  58. ondeh mandeh sanak!!! lah payah ambo macari judul lagu minag ko a. ndak tau kama t4 batanyo. mgkn disiko lo ka dapek jawaban ambo ko.

    lirik lagu tu mangisah an tantang anak yang baru lahia di tingga mati dek ayah nyo.

    liriknyo pun ndak panuah lo ambo dapek do.
    iko liriknyo.

    SAJAK DIRI DENAI
    DILAHIAKAN BUNDO
    ALUN DEN MALIEK BA A RUPO AYAH
    OH TUHAN……….

    sagitu lo yang dapek nyo a.
    sabalumnyo tarimo kasih bana yo dunsanak ambo.

    salam hangat MINANGKABAU

  59. Kapado Cucu inyiak nan ka mambuek kamus Indonesia – Minang

    fanz
    November 25, 2009 at 1:53 pm

    Inyiak bangga kalau ado anak modo nan manggagas ka mambuek kamuih tapi iyo lai punyo tekad dan bajanjilah baraso indak ka patah ditangah sabab dunsanak kito urang Padang iyo arok bana, Fanz iyo harus siap mental/ penyabar bilo dikritik sabab karajo nan sarupo iko tanpa pamrih alias kerja bakti. Kadang-kadang dunsanak awak tu pandai mangalapai-i awak se nyo .
    Lai ndak ka baa?

    Inyiak siap jadi kontributor akan menyumbangkan tarutamo kato-kato nan alah punah dan ingat! daerah Minangkabau sangat luas, kayo jo kato-kato dan tiok- tiok daerah balain-lain kato untuk menyebutkan suatu maksud.
    Contoh sederhana ”Kencing” di kota Padang ”Kajamban”, di Painan ”Takuyuah” di Bukiktinggi ”Karaia” ”Tereh” dsb

    Generasi cucu inyiak kini,iyo banyak nan malu babahaso Minang maklum maraso tinggi darajatnyo mamakai bahaso lain.

    Saran inyiak samantaro baitu
    Kalau Fanz yakin, silahkanlah

      1. indak pandai inyiak di link Fanz do

        Leave a Reply
        Click here to cancel reply.

        Name (required)———–inyiak darwas

        Mail (will not be published) (required)—————-ambalau@yahoo.co.id

        Website——————-kotak nan iko ndak tau inyiak kodo a

        10+1= berapa coba?? ——-sapuluah tambah ciekko alo ko ha.

        TOLONG FANZ BUEK AN TAKAH LINK FADLI

        INYIAK KETIK :ambalau@yahoo.co.id—Lansuang jadi
        atau namo inyiak sajo
        (inyiak alah bakali kali mangetik indak takirim juo do)

  60. kepada yth,
    bpk/ibu
    di tempat

    Mohon informasi bila saya ingin menggunakan lagu dengan judul :

    1. kampuang nan jauh di mato
    2. tak tontong

    untuk dijadikan RBT/NSP kepada siapa saya harus minta izin karena sementara selama ini sebagai lagu public domain/daerah.

    mohon pencerahan dari Bpk/Ibu.
    terima kasih

    salam
    mulyono

    1. Dear Koko A Tjiong,

      Untuk lagu Kampuang Nan Jauah Dimato diciptakan oleh Gumarang Group, salah satu personelnya masih aktif sebagai penyiar RRI Programa 4 Nasional.

      Untuk lagu Tak Ton Tong, ini adalah folk song. Saya pikir bisa digunakan.

  61. perkenalkan uda2, dunsanak sadonyo. namo ambo RIko, kini tingga di banduang. asli nyo urang SUNGAYANG Batusangkar. Ambo sangaiklah suko samo lagu2 minang ko. musik2 jo dendang nyo tu mambuek hati ko jadi sajuak..

    jadi ambo nio maminta ka uda2, masih ado stock lagu lamo ndak?? khusunyo ambo mintak lagu2 dari ALKAWI, YAN GUCI, YAN JUNEID, MELATI,ELLY KASIM.

    sblmnyo ambo ucapkan tarimo kasih ka uda2, dunsanak sadonyo.,.

  62. Assalamualaikum warahmatullahiwabarokatu..
    salaM kenal, ambo Faisal anak dari pencipta lagu Minang Alm Bpk. Masroel Mamudja, kami Bangga masi banyak urang minang yang peduli pado lagu” minang ko, kami mengirim artikel jo photo Ayah kami ba’a caronyo, supayo indak ado lai kesalahan dalam menulis lagu jo Pencipta nyo…sabalun dasasudah nyo kami ucap kan banyak” tarimokasih..wass.

  63. Yth. Pak Faisal Masroel,

    Silahkan kirimkan artikel dan foto nya dalam format MS-WORD.
    Saya akan bantu menyuntingnya dan akan segera kami tayangkan di Link The Maestro.

    Terimakasih.

  64. Ass.. mu a’laikum w.w.b. untuk semua dunsanak, mamak,etek,uni,uda,dan sifaiknyo sagalo urang nan mambaco tulisan amboko, kasadonyo urang minang nan ambo banggakan bak kato urang : ketek banamo, gadang bagala, urang cadiak pandai, gadang tampek basanda, dahan tampek bagantuang – baayun-ayun, daun rimbun tampek bataduah, katampek batanyo, ambo di TANJUANG PINANG KEPPRI.

  65. Assalamualaikum ww,

    Apa kabar dunsanak2 penggemar lagu Minang Lamo kasadonyo ? semoga selalu sehat dan bahagia andaknyo. Lamo rasonyo ambo ndak manjalang ka dangau awak ko, iyolah dikaranokan agak sedikit kerepotan pada akhir2 ini. Tapi ambo bersyukur forum ini tetap berjalan dan berkembang dengan tambahan lagu2 Minang Lamo dari para kontributor kita yang juga semakin meningkat jumlahnya. Tarimo kasih ambo untuak Fadli yang selalu mengasuh blog awak ko, dan juga kepada para kontributor kita, baa kaba Inyiak Darwas, Rangkayo Novi Jamal, dunsanak Ara, dll ?.

    wassalam,
    Azhari Boerhan

  66. Mokasi Pak Azhari Burhan.

    Alhamdulillah inyiak lai sehat-sehat sajo tapi mungkin dek umua alah tuo, incekmato inyiak alah rabun dan baraia kalau lamo di muko laptop .sakali-sakali lai inyiak cigok juo
    Iyo baitulah kontributor gaek ,

    Inyiak bangga jumlah kontirbutor alah batambah manjadi 16 urang, inyiak mamonitor lagu nan dimunculkan full lirik jo baitnyo komplit dan benar benar lagu Minang Lamo dan inyiak sbg pencinta lagu lamo sudah merasa terwakili.

    Salam Tarimokasi inyiak ka dunsanak kontributor nan baru datang dan selamat bergabung

    Salam juo untuak kontributor lamo supayo tetap eksis marami an palanta budaya awakko. Mokasi Fadli

    Wassalam Inyiak Darwas

  67. Assalamualaikum Pak Azhari jo Inyiak Darwas,

    Semoga bapak dan inyiak sarato kontributor awak lainnyo sehat-sehat sajo.

    Tarimo kasih masih menyempatkan waktu untuak manyilau palanta awak basamo ko.

    Ambo ado rencana ka ma upload lagu minang lamo nan lah takumpua kasetnyo kini 67 buah, namun masih ado kendala teknis jo waktu.

    Teknisnyo, ambo indak punyo server, jadi kemungkinan pakai rapidshare. Nan paliang susah yo kendala waktu. Tapi ambo cubo lah dulu proses ciek kaset dari Wati Yusuf kiro-kiro dalam bulan iko.

    Sakian sajo update info terkininyo.

    Harapan ambo para kontributor samakin aktif maramikan palanta awak ko.

    Salam hangat.

    1. ‘Alaikumus salam
      Kok iyo alah takumpua kaset 67 buah, tolong bana-bana diolah yo Fad jaan sampai ilang, itu aset awak urang Minang.

      Berikut Inyiak mancogok an lagu walau liriknyo indak cukuik, inyiak tetap akan tampilkan asal inyiak lai nampak juo dek dunsanak kontributor lainnyo.tapi kok alah pernah ditayang tolong di hilangkan sajo

      ANGKU KAPALO
      Tiar Ramon

      Angku kapalo Mandiangin
      Mambaok Kudo ka Galanggang
      Awak nan punyo Tabu
      Tapi urang nan Mangilang 2X

      Anak urang Padang
      Duduak di tembok tapi jalan
      ……………(missing)

      1. Ambo cubo malengkapi… tapi masih ado yang missing….

        ANGKU KAPALO
        Tiar Ramon

        Angku kapalo Mandiangin
        Mambaok Kudo ka Galanggang
        Den arok cocok kain
        Tapi urang nan (missing)

        Anak urang Padang
        Duduak di tembok tapi jalan
        Usah arok jo buruang tabang
        Indak mungkin ta jangkau tangan

        Tarantang jalan nan ka talu
        Urang bajalan hari patang
        Awak yang punyo tabu
        Tapi urang nan mangilang

      2. Oke dunsanak inyiak “Ijoenk”, mokasi atas respon lagu ANGKU KAPALO jo lagu STAMBUL PIAMAN .tolong juolah lagu-lagu inyiak nan lain nan sadang tagarabai indak cukuik liriknyo tolong di revisi. sbg pencinta lagu minang lamo kami arok bana 100kaset yang sanak miliki diabadikan. Oke!

      3. Dunsanak “Inyiak”… ala ambo lengkapi lagi “Anak Bijak”..; Kiniko ambo sadang mamindahkan dari kaset ka MP3..; kabatulan Urang tuo ambo maminta taka itu..pulo… Tarima kasih

      4. Lagu inyiak “Anak Bijak” ala ambo lengkapi.. tingga lagu “Kaki Limo” yang dinyanyikan dek Elly Kasim…; nanti ambo cubo malengkapinyo..Thanks

  68. Ambo masih banyak kaset lagu minang lamo…; kiro2x ado sekitar 100 kaset…; ambo cubo pulo bantu fadli untuk mamindahkan ka MP3 tapi mungkin suaronyo indak sabaniang MP3 yang asli.. karano dari kaset tantu dasianyo akan kareh tadanga..; Insya Allah, urang tuo ambo maminta kaset lagu minang lamo yang adoko dipindahkan ka CD (mukasuiknya MP3).. jadi ado duo yang bisa dilakukan.. kandak dari urang tuo ambo talaksana..; MP3 di lirik lagu minang lamo ko bisa juo dilengkapi jo MP3 nyo…

    Wasalah
    Ijoenk

  69. Pak Ijoenk,

    Tarimokasih banyak alah baniaik mambantu ambo.
    Dima rencananyo ka di upload pak.
    Kalau pak Ijoenk ada software Sound Forge, noise nyo bisa dikurangan saketek, habis tu di normalisasi dan dipotong-potong sesuai lagunyo.

    Kalau pakai tape desk merek Phillips biasonyo agak barasiah bunyinyo. Atau di bagian gabus kaset dioleskan cairan khusus pambarasiah pita kaset.

    1. Ambo pernah mangconvert dari kaset ka MP3 manggunokan SoundForge, noisenyo alah ambo minimalkan sahabih2xnyo.. tapi masih tadanga kareh.. Atau mungkin dek indak manggunokan tape gadang… waktu itu ambo manggunokan walkman..; Ambo cubo dulu manggunokan tape gadang.. mudah2xan noise-nyo indak kareh bana do…

    2. Ambo pernah mangconvert dari kaset ka MP3 manggunokan SoundForge, noisenyo alah ambo minimalkan sahabih2xnyo.. tapi masih tadanga kareh.. Atau mungkin dek indak manggunokan tape gadang… waktu itu ambo manggunokan walkman..; Ambo cubo dulu manggunokan tape gadang.. mudah2xan noise-nyo indak kareh bana do…;

      Untuak upload.. ambo yo kurang tahu dima storage yang gadang dan tahan lamo.. karano banyak yang free storage mampunyai limit waktu… lewat waktu yang ditantukan, adminnyo mahapuih file tersebut…

      1. Pakai Tape Recorder Phillips sajo bisa pak, ndak usah tape gadang. Soal storage ko iyo paniang lo ambo, kalau awak usahokan storage sorang, beko dituduah pulo malakukan pambajakan (salain tu maha pulo biayanyo).

        Ambo ado kenalan warga Rantau Net, pak Ronal Chandra namonyo, mungkin baliau bisa diajak untuak manyadiokan space untuak pelestarian kebudayaan ko. Ado pulo pak Miko Mikardo (warga rantau net juo), tapi ambo alun kenal bana.

        Mudah-mudahan soal storage ko capek basuo solusinyo, karano soal upload ma upload ko alah jadi rencana ambo sajak situs ko didirikan 3 tahun nan lalu.

  70. Ambo ala cubo convert lagu dari kaset ka MP3 (Tapi yo kurang rancak) dek kasetnyo yang indak rancak maklum kaset to ala labiah 40 tahun, jadi wajar ado nan agak rusak…;
    Lagu yang alah ambo convert yaitu lagu Elly Kasim – Yan Bastian… tahun 60’an, baa kok tahu ambo tahun 60’an karano judul lagu di kaset tu (waktu itu masih rekaman mamakai kaset merk TDK, dan mono/indak stereo do dan judul lagunyo diketik mamakai masin tik)

    – OM PIM PA
    – Sarunai Atjeh
    – Tjik Uniang Tjik Adjo
    – Bungo Bapaga
    – Kanai Sidjundai
    – Kumbang Batali
    – Mandi Alo
    – Nasib Pagawai
    – Oto PLB
    – Pabilo Kabasuo
    – Tahun nan Lalu

    1. Pak Ijoenk,

      Kami alun punyo lirik untuak lagu iko lai doh :

      – Tjik Uniang Tjik Adjo
      – Bungo Bapaga
      – Kumbang Batali
      – Pabilo Kabasuo
      – Tahun nan Lalu

      Mohon kironyo di posting

      1. Pak Fadli.. Ala ambo posting.. tapi untuk judul Tahun nan Lalu.. samo baitnyo jo Batanam Mumbang. thanks

      2. Tarimo kasih banyak pak Ijoenk, segera naiak ka udaro
        (btw, buliah ndak ambo tahu namo lengkap pak Ijoenk ko, jo bara kiro-kiro umuanyo kini, supayo batua mamanggiakan)

    2. Ondeeeh mande …ado juo lai, lagu Elly Kasim – Yan Bastian… tahun 60′an, kaset merk TDK, nan alun stereo judul lagunyo diketik mamakai masin tik !? .
      Inyiak pernah punyo dan diputa jo tape recordere Philips nan pakai handel (bakokang)

      Tolonglah munculkanlah nan sabana aslinyo yo!.
      Supayo kito indak kaleru dalam mengabadikan lirik, penyanyi partamo nan mampopulerkan, pencipta nan bajaso merintis lagu2 nan manjadi pusako awak.

      Amatlah riskan jika nama Pencipta salah tulis berarti kita menghilangkan jasa pencipta . Tapi kito indak bisa menyalahkan si penyumbang lirik dek wa,e katiko lagu asli yang partamo dipopulerkan wa,e alun lahia.

      Mulai kini mari kito cermati satu persatu kaset asli sumbangan dunsanak kito pak “ijoenk” dan mungkin ado yang lain, Mari kito abadikan di dunia maya semoga menjadi kebanggaan kito orang Minang.

      Maaf Fadli nan di dapua, iyo basaba bagulambek ,meneliti kembali mamelok-i lagu nan alah dipatenkan di Blok atau di indek lagu supayo dunsanak2 kito nan batandang ka palanta awakko sanang menemukan keaslian (valid dan akurat) lagu nan inyo cari serta pihak keluarga pencipta tidak merasa dirugikan. Salam tarimokasi buat pak ijoenk

  71. Namo ambo Zulimansyah (namo panggilan ambo sajak ketek “Ijung”, kalo umua 40an. Ambo di Pakanbaru..

  72. Wa’alaikum salam Fadli & dunsanak kasadonyo,

    Alhamdulillah lai dapek juo awak berkomunikasi melalui Ruang Sitaurrahmi ko.
    Salam kenal untuak dunsanak Ijoenk di Pakanbaru, salut ambo dengan usahonyo menconvert lagu Minang lamo dari cassete ka MP3, mudah2an segera berhasil.

    Ambo takana 2 judul Minang nan mungkin alun di blog awak ko, lagu ko dulu cukuik terkenal dan sudah menjadi lagu rakyat. Kalau ado dunsanak nan hafal liriknyo mohon kesediannyo untuk memposting. Lagunya adolah :

    1. Bujang Kirai.
    Awak rancak kupiah teleang dst….

    2. Antah Iyo Antah Tido (?)
    Lain lah bana yo lain si manggih kini
    Alun dikampo dikampo inyolah ratak
    Lain lah bana yo lain nak gadih kini
    Alun disapo disapo inyolah galak

    Lubuak Sikapiang Sikapiang ka Bukiktinggi…
    Taruihlah jalan yo jalan nan ka Silayo….dst

    Antah iyo antah tido, antah iyo antah tido….

    Demikian, terima kasih,

    Wassalam

  73. Ondeh, kurang pareso ambo ruponyo, maklum tahu lagunyo ndak tahu judulnyo. Tarimo kasih banyak Fadli.
    Wassalam

  74. awak urang asli jakarta tapi awak suko lagu minang lagu-lagu ini
    menginge kan awak di padang,tepat nyo di padang kota daerah tabing
    salam,buat yasri noveldi (anggota tni AL ),dewi,yessi,dan keluarga

    wassalam

    andry

  75. Assalammualaikum….

    Ba’a caro nyo den ka man”download”lagu2 minang ko????
    Aden taragak mandangar lagu2 minang ko….

    Mohon diajar caro2 nyo….

  76. Ass wr wb…!!!

    Taragak jo kawans SMPP Neg.3 Payokumbuah angkatan TH 1984
    kok lai nan masuak kasiko ambo tunggu jo basanag hati….!!!

  77. Dunsanak ambo Fadly..

    Ambo indak menganjurkan untuk meliek liriknyo.. ambo manganjurkan untuak mandangakan streaming lagunyo. hhehehehehehe….

  78. Assalamualaikum WR WB,

    Baa kaba apak-apak kontributor Lagu Minang Lamo kiniko? Lah langang palanta awak ko.
    Iyo pak Ijoenk (Zulimansyah) sajo kiniko nan acok manyilau kasiko.

    Kamanokah garangan kini Pak Azhari Boerhan jo Inyiak Darwas Ibrahim?
    Baa kaba terkininyo ko? Lai ado sehat-sehat sajo? Ambo doakan baitu handaknyo.

    Pak Azhari / Inyiak Darwas / Pak Ijoenk,
    Lah banyak perubahan di situs ko, sarupo pembenahan halaman index lagu nan samakin panjang daftarnyo. Ambo sendiri indak manyangko ka sabanyak tu kini.

    Ampek tahun nan lalu, mambayangkan 200 lagu sajo taraso indak ka mungkin. Kini ko alah 455 lagu nan tayang, dan masih ado sekitar 100-an lai nan ka tampil. Ambo atur se 10 s/d 15 buah tiok minggu, supayo ado cukuik waktu untuak manggaya di etalase awak 🙂

    Halaman Download MP3 kini ko alah barubah pulo, alah dapek 2 situs saperjuangan nan kini bisa awak gandeng dalam usaha kontribusi ka urang kampuang ko. Kini lah bisa mandownload lagu nan dulu tu iyo ambo kiro-kiro sajo baa bana iramanyo.

    Sakian dulu kaba dari ambo sabagai admin.
    Mudah-mudahan dengan pancianganko 🙂 mancogok ndak nyo Pak Azhari / Inyiak Darwas dan kontributor-kontributor lainnyo.

    Baa kabanyo Ibu Novi Jamal, Pak Ica, Uda Arlen Ara Guci dan kasadonyo?
    Lai ado jo basilau palanta awak basamo ko? Mudah-mudahan bapak/ibu lai sehat-sehat sajo sadonyo.

    Wassalamualaikum WR WB.

    Salamaik Manunaikan Ibadah Puaso 1431 H.

  79. Kontribusi Anda untuk Design Header Lagu Minang Lamo

    Para Pengunjung,

    Kami sebagai administrator berkeinginan melibatkan pengunjung untuk merancang header Lagu Minang Lamo.

    Header saat ini adalah versi ketiga, dan menurut saya masih belum merepresentasikan suasana situs.

    Saya memiliki ide rancangan sebuah header, namun karena tidak pandai mendesign maka sampai sekarang masih belum jadi-jadi.

    Rinciannya adalah sebagai berikut.

    1. Konsep

    Konsep adalah menyajikan Lagu Minang Lamo sebagai bentuk kerinduan terhadap kampung halaman sekaligus sebagai nostalgia.

    2. Implementasi

    Header berdimensi 780×200 pixel, bagian bawah diberi warna solid seluas 780×35 pixel (untuk latar belakang nama-nama page)

    Sisa bagian atas 780×165 pixel akan berisi design bernuansa sketsa (dua warna, hitam putih tidak apa-apa)

    Area ini akan dibagi 2 (30% bagian kiri adalah gambaran daratan/pesisir pantai, dimana terdapat sketsa rumah gadang sebagian (cukup 2 gonjong), ke arah pantai terdapat 2 batang kelapa satu rumpun, seterusnya ada sketsa kecil samar orang melambaikan tangan dengan posisi miring dari kanan bawah ke kiri atas.

    Rumah gadang, batang kelapa dan orang proporsional (orang tidak perlu detail).

    Bagian pertemuan daratan dan lautan ada sketsa ombak yang gulung bergulung, lalu kearah kanan dilanjutkan dengan sketsa riak lautan, dan di ujung sebelah kanan ada gambar kapal bergaya kapal penumpang (bukan phinisi/kapal layar), kapal ini harus proporsional dengan rumah gadang, atau kira-kira sama besar.
    Kapal boleh dilengkapi dengan cerobong asap jika perlu.

    Sisa bagian langit diatas lautan (antara pantai dan kapal) akan diisi dengan simbol-simbol melodi seperti kunci G partitur, beberapa not-not lagu (tunggal, ganda, berbendera) dengan susunan meliuk-liuk proporsional. Boleh juga ditambahkan garis-garis samar sebagai latar not-not tersebut.

    Dibawah not not lagu, ada tulisan Lirik Lagu Minang Lamo yang dinamis mengikuti not-not tersebut (jika susunan not bergelombang, maka tulisan ini juga ikut bergelombang).
    Jarak antar kata tidak harus rapat (mana yang bagus).

    Seluruh komposisi harus proporsional dan enak dilihat.

    Terimakasih atas bantuannya.

  80. darwas ibrahim

    Lai inyiak menyilau juo nyo Fadli tapi inyiak bantuak sibisu barasian. takana tai takatoan tido tapi nan dimukasuik alah banyak tabantu dek dunsanak inyiak “ijoenk” nan jadi rasian dek inyiak alah tabantu barakat karajo samo kito.

    Nan ciek lai. inyiak kok mancogok dihalaman silaturrahmi rasonyo alah tagamang dek mancaliak laweh halamannyo samo jo 16 halaman koran (panuah).indak tantu sia nan kadi tamui lai.alah bagalau je panek tangan inyiak maragang rolnyo. Cubolah diadokan penyegaran tampilan agak sakali sa Rayo. di bulan puaso sarupo kini kito manamui halaman segar.

    Mokasi Fadli lai namuah manengok inyiak ka surau di ambalau@yahoo.co.id salaminyiak ka sado kontributor

Comments are closed.