Ayam den Lapeh

Luruihlah jalan Payakumbuah
Babelok jalan Kayu Jati
Dima hati indak kan rusuah
Ayam den lapeh, ohoi … ayam den lapeh

Mandaki jalan Pandaisikek
Manurun jalan ka Biaro
Di ma hati indak maupek
Awak takicuah, ohoi … ayam den lapeh

Reff:

Sikua capang sikua capeh
Saikua tabang sikua lapeh
Tabanglah juo nan karimbo
Ai lah malang juo

Pagaruyuang jo Batusangka
Tampek mandaki dek urang Baso
Duduak tamanuang tiok sabanta
Oi takana juo

Den sangko lamang nasi tuai
Kironyo tatumpah kuah gulai
Awak ka pasa alah usai
Oi lah malang denai

O hoi … ayam den lapeh
O hoi … ayam den lapeh

(Ciptaan Nurseha, Melodi oleh Abdul Hamid, Dipopulerkan oleh Oslan Husein dan Nurseha, Gumarang Group)
©ourtesy of http://laguminanglamo.wordpress.com/

About these ads

77 Responses to “Ayam den Lapeh”


  1. 1 Fadli August 3, 2007 at 4:32 am

    Versi Oslan Hussein bisa didownload mp3 nya disini

    http://www.mediafire.com/?2myidou1jik

    • 2 Fadli July 25, 2011 at 6:26 pm

      Versi Nurseha

      [audio src="http://www.ilma95.net/lagu_minang/nurseha_ayamdenlapeh.mp3" /]

      Versi Abdul Hamid

      [audio src="http://www.ilma95.net/lagu_minang/ahamid_ayamdenlapeh.mp3" /]

      Versi Elly Kasim

      [audio src="http://www.ilma95.net/lagu_minang/ellykasim_ayamdenlapeh.mp3" /]

      Versi Oslan Husein

      [audio src="http://www.ilma95.net/lagu_minang/oslanhusein_ayamdenlapeh.mp3" /]

  2. 3 dahlia January 9, 2008 at 5:07 pm

    ijin copy paste liriknya ya…makasih

    • 4 azizi December 26, 2009 at 10:21 pm

      di ijin kan

  3. 5 Muri Budiman March 30, 2008 at 3:26 am

    Lamak Bana Rono Mandanga lagu Minang …..
    Lah lamo Indak …….
    Mokasi Lah buliah Download File Nyo Mokasi ….

  4. 6 Winda April 22, 2008 at 6:06 pm

    wah .. ok banget lagu Ayam den lapeh … kebetulan suamiku orang padang. n mertua sering banget pasang lagu ini.

    • 7 ijad minang September 7, 2011 at 8:51 am

      SAYA PON ADer keturunan minang saya suka sangat lagu ini oslan hussein

    • 8 ZUHAILY April 3, 2014 at 11:40 am

      BESTNYA LAGU NIII…..KAWAN SAYA PUN TERGUGAT….
      BEST …THANKSS…/
      HAHAHAXD

  5. 9 fairus August 2, 2008 at 7:09 am

    mokasi la membori lagu iko kek ak..walaupon aku urang malaysia tp asal keturunan den dr pokan baru..suko bebonar den dapek dongar lagu iko…

    • 10 amir July 10, 2012 at 10:35 pm

      smekom fairus,ekaw leh aja den tak pasal minang?? eden tau siket ja…kopun tunggang langgang…hahaha..tuk nek mati,tak sompat den nak blaja…duo2 minang..

  6. 11 Adam firdaus April 3, 2009 at 8:32 pm

    bst giler lagu ayam den lapeh

  7. 12 Adam firdaus April 3, 2009 at 8:33 pm

    bst giler lagu ayam den lapeh ni

  8. 13 Shah June 22, 2009 at 8:08 pm

    inilah lagu yang selalu didengar oleh orang2 Negeri Sembilan,Malaysia.

  9. 14 missn June 27, 2009 at 10:38 pm

    ADE MKSUD LAGU NI X? nk sgt tau die cter pasal ape…

    • 15 den tokeh kek June 28, 2009 at 6:43 pm

      missn, maksud lagu kalau tka salah… kesedihan seseorang yang ditinggalkan kekasih. lagu ni menggunakan kiasan. ayam den lapeh = kekasih dah ditinggalkan dia… begitulah yg saya pernah dgr dan saya faham…

      • 16 bgung July 19, 2010 at 10:59 am

        arti harfiah
        ayam den lapeh= ayam ku lepas

  10. 17 Paja Liam July 9, 2009 at 9:04 pm

    bila masa plak lagu ni org nogori semilan dengar ?
    kan berbeza bahasa nye tu…iko minang dari tampek asa -e …
    N9 dah adalah minang yg dah Evolve…ehehhe

  11. 18 publik relations July 18, 2009 at 1:04 pm

    qren-qren 9 bangga jadi orang padang……
    walau lahir n besar dijakarta n ga bisa bahasa padang
    yang penting keturunan padang dari nyokap bokap
    cayoooooo
    nagariquuuuuuu

  12. 19 izu July 22, 2009 at 4:08 pm

    best giler!!!

  13. 20 Ann August 6, 2009 at 9:29 am

    Salam…. ada tak mp3 yang dinyanyikan oleh Anita Sarawak? Anita Sarawak punya versi rancak sket.. memang syok giler dengar!

    • 21 joelabu October 3, 2009 at 5:29 pm

      http://www.youtube.com/watch?v=frGvMo5-9Us ko bole dgr versi anita sarawak kat sini…

      • 22 azizi December 26, 2009 at 10:25 pm

        best la joelabu

    • 23 shah October 20, 2010 at 2:52 pm

      Versi Anita tidak menepati sebutan asal bahasa Minang…makna pun hilang

  14. 24 henyharahap September 14, 2009 at 2:58 pm

    pengen artinya dong, artiin ya? PLEASE.

  15. 25 miraNda October 12, 2009 at 7:11 pm

    LagU Na bGuss BAngeeT….,,
    sOAL NA PaPA qU oRAng PadaNg…,,Jd qU suKa bGt LAgu Na…….

  16. 26 potetopedas October 25, 2009 at 3:29 pm

    ayam den lapeh!!!!!!

  17. 27 ica November 12, 2009 at 2:41 pm

    gmn ch sejarah lagu ayam den lapeh ???????

    pliiiiiiiiiiiiiiiiiiissss da tugas nih,,,,,,,truz penciptanya siapa,,,,,tolong di bales,,,,n dijawab detil yah,,,,makasih sebelumnnya????

    • 28 T. Bustamam June 21, 2010 at 11:28 am

      Lagu ini diciptakan oleh A. Hamid dan pertama kali dipopulerkan oleh Nurseha dengan Orkes Gumarang pada penghujung tahun 1950-an yang mana pada era paro kedua thn 1950-an merajai musik pop Indonesia dengan irama latinnya. Sangking populernya lagu ini secara nasional Stupa Film melayar-putihkan “Ayam Den Lapeh” pada tahun 1960 dengan sutradara H Asby dan Gondosubroto, sementara Asbon dan Gumarang dipercaya mengisi ilustrasi musik film ini. Ceritanya diambil dari lirik lagunya.

      Secara berturut-turut Oslan Husein dengan orkes Teruna Ria (Thn 1960) dan Elly Kasim dengan orkes Kumbang Cari (Thn 1964)membuat rekaman (piringan hitam) lagu ini. Lirik versi Oslan Husein lebih mendekati yg asli, sedangkan versi Elly Kasim agak menyimpang dengan dengan memasukkan nama2 tempat dalam syairnya seperti Andaleh dan Palupuah yg tdk ada sangkut pautnya dengan Jalan Lurus Payakumbuh-Bukittinggi.

      • 29 mohd shah August 2, 2013 at 1:59 pm

        Saya cukup setuju dgn pandangan anda

  18. 30 Nida guslaili rahmadina November 30, 2009 at 12:48 pm

    Aduh ambo jd teingat bunda angkat d desa pagu2 yg dah lost contact ne. Tahun 02 knangan maniz bnget. Ambo cuma bisa ngomong ba’a kabanyo??

  19. 31 senah December 26, 2009 at 12:04 pm

    terima kasih. ni lagu favorite arwah nenak and arwah mak i….terubat rindu pada mereka. al fatihah. terima kasih skali lagi.

  20. 32 geum jandi January 5, 2010 at 2:41 pm

    awak ……………………………………
    juo……………………..

  21. 33 dalia January 18, 2010 at 3:43 pm

    maksud lagu yang dipahami ikut penerangan ahli keluarga hehe
    hopefully leh membantu org lain…

    Luruihlah jalan Payakumbuah
    Babelok jalan Kayu Jati
    Dima ati indak karusuah
    Ayam den lapeh ai ai… ayam den lapeh

    (Luruslah jalan Payakumbuh
    berbelok jalan Kayu Jati
    Mana hati tidak keruan
    ayamku terlepas = kekasihku pergi tinggalkanku)

    Mandaki jalan Pandaisikek
    Basimpang jalan ka Biaro
    Di ma ati indak kamaupek
    Awak takicuah ai ai… ayam den lapeh

    (Mendaki jalan Pandasikat
    Bersimpang jalan ke Biara
    Di mana hati tidak …….
    aku tak kecoh ai ai ayamku terlepas)

    Sikucapang sikucapeh
    Saikua tabang saikua lapeh
    Tabanglah juo nan karimbo
    Oilah malang juo

    (Sikucapang sikucapeh = ni x sure
    Seekor terbang seekor terlepas
    terbanglah jua nan kerimba
    hai lah malang sungguh)

    Pagaruyuang Batusangka
    Tampek bajalan urang baso
    Duduak tamanuang tiok sabanta
    Oi takana juo ai ai… ayam den lapeh

    (PagarRuyung, Batusangkar = nama tempat
    Tempat berjalan orang besar = org ternama
    Duduk termenung ….. sebentar
    hai terkenang jua ai ai ayamku terlepas)

    Den sangko lamang nasi tuai
    Kironyo tatumpah kuah gulai
    Awak ka pasa alah usai
    Oi lah malang denai

    (Ku sangka lemang, nasi tuai
    kiranya tertumpah kuah gulai
    *lirik bawah ni kurang pasti*

    O hoi … ayam den lapeh

    • 34 shah October 20, 2010 at 2:50 pm

      Mandaki jalan Pandaisikek
      Basimpang jalan ka Biaro
      Di ma ati indak kamaupek
      Awak takicuah ai ai… ayam den lapeh

      (Mendaki jalan Pandasikat
      Bersimpang jalan ke Biara
      Di mana hati tidak …….
      aku tak kecoh ai ai ayamku terlepas)

      Maksud rangkap ini

      Di ma ati indak kamaupek..
      Di mana hati tidak mengata(mengumpat)

      Awak takicuah
      Aku kena tipu(diperdaya)

  22. 35 jai January 31, 2010 at 11:47 am

    tyyyy

  23. 36 D March 7, 2010 at 5:38 pm

    Great help! Tks

  24. 37 jannah April 23, 2010 at 3:25 pm

    hai nama saya jannah TQ kerana bagi lagu ni yo

  25. 38 mast-piliang May 5, 2010 at 7:24 pm

    tarimo kasih banyak sanak, ateh kamurahan hatinyo, moga lagu minang ko indak ilang baitu sajo.

  26. 39 maizan July 1, 2010 at 3:23 pm

    dulu-dulu dengar saja, sejak majlis kahwin anak buah diseremban 2 bulan lalu, amat suka dengar lagu ini, dinyanyikan oleh kombo ke pancaragam ke dari tampin, rasanya kumpulan dari pejabat daerah tampin atau majlis daerah tampin, saya bukan asal negeri sembilan….1Malaysia.

  27. 40 Eric Draven September 15, 2010 at 7:10 pm

    den jawo tp minat sgt kek lagu2 lamo minang ni..

    • 41 shah October 20, 2010 at 2:45 pm

      Versi Elly Kasim lebih puitis kerana rima hujung yang sama:
      e.g …Payo Kumbuah,
      ….Andaleh,
      ….ka rusuah,
      ….den lapeh.

      …..padangsikek
      …..palupuah,
      …..ka maupek,
      …..ta kicuah.

      tapi rangkap akhir dalam lagu versi asal oslan tiada dalam versi Ely..

      Den sangko lamang nasi tuai
      Kironyo tatumpah kuah gulai
      Awak ka pasa alah usai
      Oi lah malang denai

      • 42 Fadli October 20, 2010 at 6:07 pm

        Memang versi Elly Kasim terkesan puitis namun versi ini sama sekali tidak logis.

        Logis atau tidak logis ini sering diabaikan oleh para pengubah lirik dengan alasan supaya terdengar lebih berima.

  28. 43 Aziz November 8, 2010 at 7:33 pm

    lagu ni enak banget…
    saya orang jawa tapi suka lagu ini…
    sippp gan……
    ijin copy lirik.

  29. 44 I Like April 11, 2011 at 8:23 pm

    Thanks bngET taS lirik.a..

    Salam dari warga Tembilahan-Riau

  30. 45 RR June 25, 2011 at 12:51 pm

    (Sikucapang sikucapeh = ni x sure
    Seekor terbang seekor terlepas
    terbanglah jua nan kerimba
    hai lah malang sungguh)

    seekor capang seekor capik
    seekor terbang seekor lepas
    terbanglah jua nan ke rimba
    hai lah malang jua

  31. 46 mohd hazeeq July 22, 2011 at 11:28 am

    bagus lagu ni saya mohd hazeeq bin mohd thanee dari sekolah kebangsaan taman ria sungai petani keda……
    best gila lagu nie bang.

  32. 47 karong September 28, 2011 at 12:59 am

    walau bukan orang melaayu,tapi ambo suka lagu ini.
    mantap sangat……..

  33. 48 Anak Minang September 28, 2011 at 3:18 am

    Heh Karong, bisa baca gak? Tulisan gede-gede di atas. Ini lagu MINANG bukan Melayu. Kalo gak tau bedanya jangan sotoy.

    • 49 Jun June 13, 2013 at 3:25 pm

      Kalau penerangan mereka salah..boleh beri maksud yang sebenar..saya nk sangat faham apa maksud tersirat di sebalik lagu ni..

  34. 50 Ruth October 23, 2011 at 4:20 pm

    not angkanya ada ga?

  35. 51 Dina December 12, 2011 at 12:46 am

    Bagi yang belum tahu bahwa lagu Ayam Den Lapeh versi Gumarang (asli), tahun 2009 masuk dalam daftar 150 Lagu Indonesia Terbaik Sepanjang Masa oleh Rolling Stone Indonesia.

    http://rollingstone.co.id/read/2011/02/08/181928/1563295/1099/150-lagu-indonesia-terbaik-sepanjang-masa

    Hanya ada dua lagu bahasa daerah, lagu ini dan Genjer-Genjer. Ada juga sedikit lagu berbahasa Inggris.

  36. 52 yutasmir amirudin January 31, 2012 at 8:49 pm

    alhamdulillah…. tarimo kasih banyak buliah menikmati lagu rancak ko….

  37. 53 Dida Liyda March 28, 2012 at 12:48 am

    kalau ada versi Anita Sarawak lagi cunn! btw, saya bkn org N9.. tp, saya mmg minat lagu2 dan bahasa2 pelbagai… :))

  38. 54 MARTINDY RAJAGUKGUK, SE, PT TASPEN (Persero), Kantor Pusat, Jakarta. April 9, 2012 at 12:31 am

    Sejak SD gw banyak gaul dengan orang Padang.., en lagu ini benar-benar membuat suasana pergaulan dengan mereka semakin intim sazzaaa…!! Ohoi… Ayam Den Lapeh…!!!

  39. 55 Adrianisyah Putri Pratami April 9, 2012 at 9:19 am

    Kenapa nggak ada partitur nya?

  40. 56 ismi April 22, 2012 at 7:18 pm

    Saya dari Babel…. jadi makin cinta Indonesia nich….

  41. 57 dyaz chaniago September 11, 2012 at 11:22 pm

    walaupun saya dibesarkan dijakarta,tapi tetap keluarga saya keluarga besar minang..
    Saya suka sekali dengan lagu ini sejak nenek saya menyanyikanya dari pas saya kecil!saya jadi ingat masa2 itu sekarang,makasih ya..

  42. 58 topblogindonesia.com November 26, 2012 at 11:33 pm

    rancak banak….

  43. 59 dedy purwanto November 28, 2012 at 11:55 am

    i like it

  44. 60 arifbudiwaluyo December 4, 2012 at 2:00 pm

    Aku dari suku jawa tapi aku suka lagu minang. Dulu waktu kecil di kampung ku (jawa) sering dengar lagu ini. Nggak tau kenapa kalau sama orang padang gampang akrab serasa saudara padahal aku lahir dan besar di jawa.

  45. 61 Diamondheart December 20, 2012 at 9:35 pm

    Aku suka sangat lagu ni best bah. Biarpun aku org sabah..bagi 5 bintang.

  46. 62 Diamondheart December 20, 2012 at 9:48 pm

    Sudah lama aku cari2 lirik n lagunya.baru jmpa nasib ada opera mini 4.2

  47. 63 Mohd Alex December 25, 2012 at 1:26 am

    salam..sy org pahang..dgr skali lagu nie terus minat..hehehe
    ada sape2 bole tlg terjemahkn?? =)

  48. 64 Rozy February 7, 2013 at 11:00 pm

    Hambo wanita keturunan Minangkabau,tapi lahir di S’pura.Amat meminati lagu ‘Ayam di lapeh’ di mainkan di jamuan keramaian.Walaupun tinggal di Kota, adat pepatih,inshallah hambo tetap tak Akan lupa……ai ai ayam deh lapeh;)

  49. 65 Ayu Ristia Putri February 12, 2013 at 8:44 am

    agak berbeda sedikityaa ><

  50. 66 Sri wahyu March 23, 2013 at 12:46 pm

    Walopun aku org jawa, tp aku suka lagu2 minang, klo dngar lagunyo bkin hat tenang.

  51. 67 adli2x April 18, 2013 at 9:06 pm

    mantap da :-D

  52. 68 bulanpurnama April 22, 2013 at 3:02 pm

    Lagu nya enak didengerin men ……?

  53. 69 sari rahmadani May 11, 2013 at 9:46 pm

    mandanga lagu iko raso takana jo kampuang,,,,
    taragak rasonyo k rumah gadang ma

  54. 70 fatriyetti June 22, 2013 at 12:01 am

    ßαǦÕøoøoº°˚˚°ººoºšŠ(y) ‎​​​​‎​ agar bisa melestarikan lagu2 daerah

  55. 71 brahma July 11, 2013 at 4:06 am

    Lamak bana nyo

  56. 72 salman August 17, 2013 at 8:23 am

    lamak juo lagu koo emang den bukan urang minang tapi den selalu manggncek bahaso minang karena den urang aceh jadi nakdo beda iyo kan kawan….???

  57. 73 sumitro September 14, 2013 at 12:10 am

    Ok

  58. 74 nurul hazwani rosli September 18, 2013 at 7:21 am

    best la lagu ni.macam nak je lirik ni.tapi tak ada tempat print.

  59. 75 derby zastiras November 29, 2013 at 7:53 pm

    enk bana doh lirik lagu nyo,suko awak mandangar nyo,awak juo asli urang padang doh

  60. 76 http://o-filmach.pl/ May 16, 2014 at 8:46 am

    hi!,I love your writing so so much! percentage we keep
    up a correspondence extra about your post on AOL? I need a specialist on this area to unravel my problem.
    May be that is you! Taking a look forward to peer you.

  61. 77 Seri Ramadani August 9, 2014 at 9:55 pm

    Ayah saya pun orang mng


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Translate to

Masukkan email anda pada kotak di bawah dan klik button 'Berlangganan'. Anda akan dikirimi email untuk setiap lirik lagu yang baru tayang

Join 192 other followers

Dari Masa ke Masa


Lokasi Pengunjung

MARAWA

Dikunjungi

  • 3,155,626 orang

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 192 other followers

%d bloggers like this: